!TachiGin bölümüdür sevmeyenler geçebilir!
Higuchi bazen kendisinin sorunlu olduğunu düşünüyordu. Ne sevdiği kişiye , ki bu da çok değerli Akutagawa'ydı, ne de okuduğu okula uygun ve yeterli olduğunu düşünüyordu. Kendi sandığından daha güçlü ve zekiydi oysa!
Ancak o gün okula giderken kafasında bunlar yoktu. Tek düşüncesi o gün okul çıkışında gerçeklecek tiyatro kulübü toplantısıydı. Kendisinin oyunda önemli ama az sahnesi olan bir rolü vardı. Seyircilerin ona dikkat etmeyeceğini bilse de en iyi şekilde yapmak istiyordu işini. "Belki de o zaman Akutagawa senpai'ye uygun olurum" Akutagawa ondan büyük olmasa bile Higuchi ona saygı gösterir ve "senpai" hitabını kullanırdı. Yakın arkadaşı Gin bununla çok dalga geçerdi.
Okula vardığında Gin'i Tachihara ile sohbet ederken buldu. Higuchi acaba Tachihara da Gin'i seviyor mu yoksa Gin'in sevgisi tek taraflı mı bilmiyordu ancak birbirlerine yakın oldukları kesindi. Gin ve Tachihara'nın da tiyatroda küçük ama önemli rolleri vardı.
Higuchi,Gin'e selam verdi ve oturdu. O gün zaten pek bir anlatacağı yoktu.O yüzden Gin'in Tachihara ile istediği gibi konuşmasına izin verdi. Başını koyup yatmıştı ki Gin'in onu dürtmesiyle uyandı.
-Hey İchiyo,Ryunosuke karşı sınıftan bi' çocukla kavgalıymış duydun mu?-Akutagawa senpai mi? İyi de kimle kavgalı olabilir ki
-Dazai'nin yeni arkadaşıylaymış sanırım
-Abin değil mi,neden sormadın?
-Konuşmuyor ki İchiyo! Her neyse ben kendi sınıfıma gidiyorum. Zil çaldı.
Higuchi'den bir sınıf küçük olan Gin ve Tachihara sınıftan ayrıldı. Higuchi ise öylece bakakaldı.
Higuchi o gün ders dinleyemedi. Akutagawa için endişeliydi ve tüm ders gözü ondaydı. Son ders sonunda Akutagawa patladı: "Ne bakıyorsun lan far görmüş tavşan gibi" Higuchi ne yapacağını bilemedi, Yarım yamalak bir özür geveledi ve hızla tiyatro salonuna indi. Ama gördüğü manzara tekrar keyfini yerine getirdi.
Anlaşılan o gün erken giden tek kişi Higuchi değildi. Tachihara ve Gin de oradaydı. Higuchi ilk önce selam vermeyi düşündü ama sonra Gin'in halini görünce durdu. Gin maskülen havasını bir yana bırakmıştı. Boynundaki haç kolyesini parmağıyla döndürüyor,maskesinin altında kızarıyordu. Tachihara ve Gin suskundu sonra Gin konuştu:
- Eğer beni sevmiyorsan sorun değil,arkadaş veya ortak olarak kalabiliriz. Daha önemli işlerim de var zaten. Sadece söylemek istedim
-...
-Konuşsana!
-Eğer abin sorun çıkarmazsa seninle çıkmayı ben de isterim Gin, tüm zamanını sana veremeyecek olsam da
-Öyleyse sorun değil. Abimden sır saklamam ve kızabilir ama bir süre sonra bırakır. Sürekli benimle ilgilenemeyeceğini de biliyorum, işlerin var. Tüm bunları kabullendim, erkek arkadaşım olur musun?
-Tabii ki Gin! Vay senden bu kadar feminen hareketler beklemezdi-
Tachihara Gin'in tokadıyla sustu. Sonra birden durumun garipliğine güldüler. İkisi de o gün olanlara inanamıyordu.
O günün provası çok şamatalıydı. Gin ve Tachihara heyecanlarını saklayamadılar ve Chuuya olanları anladı. Chuuya anlayınca Akutagawa'nın da gözüne takıldı ve Gin'i biraz azarladı. Sonunda gücünü yitirmediği sürece sıkıntı olmadığını söyleyip bıraktı. Dazai "Küçük Gin büyümüş de erkek arkadaş edinmiş" diye dolanıp duruyordu. Sonunda Tachihara tekmeyi bastı. Akutagawa ve Atsushi birbirlerine düşmanca bakıyordu ama kimse o an onları önemsemiyordu. Prova bitti ve herkes birden gelen baharımsı sıcakların bayram havasıyla evlerine dağıldı. Genç çift ele eleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Theater Kids|Bungo Stray Dogs fanfiction
FanficLise Au. Hikayeyi tüm ciddiyetimle yazarken bir anda meslek lisesine dönebilir takılmayın. Ship olur mu emin değilim ama olursa hem hetero shiplerin hem de bxb ve gxg shiplerin olma ihtimali var (büyük ihtimalle 2.bölümde ship yazmaya başlıycam bakm...