1

100 7 0
                                    


Кріс ніколи не вважав себе ревнивим та жадібним. Поділитися якоюсь річчю? Не проблема. Тим паче це зараз він живе в своїй власній просторій квартирі, а якихось чотири роки тому ділив житлову площу ще з двома мемберами своєї групи. Тоді в їхньому своєрідному гуртожитку про приватне можна було лише мріяти, але Чан не в претензії. Йому нічого не було шкода для своїх друзів, майже братів, з якими він підіймався сходинка за сходинкою до того, що у них є зараз. Хай їхнє тріо останнім часом все рідше радувало фанатів спільними виступами, однак це не значить, що від цього Хан та Чанбін стали йому менш близькими. Інколи навіть здавалося, що навпаки.

Після десяти років активних виступів Чан вирішив, що непогано було б зробити паузу та присвятити себе продюсуванню, створюючи пісні для молодших хлопчиків та дівчаток під лейблом рідної компанії. Пауза, щоправда, затягнулася вже на два роки, однак Чана все влаштовувало. Хоч він і сумував за сценою, однак варто було згадати шалені графіки двадцять п'ять на вісім та сон по чотири години між світовими турами, камбеками, фотосетами для чергового рекламного контракту, як весь сум випаровувався миттєво. За ці два роки він хоч режим собі налагодив та привів до ладу нервову систему, яка в останні роки все частіше працювала на знос. І це йому було трохи важливіше за світло софітів та ревіння багатотисячного стадіону, що скандує його ім'я. Що зробиш, в тридцять пріоритети трохи зміщуються. Хай Джісон, який вирішив продовжувати виступати сольно, назве його хоч тисячу разів старим дідом, Чан цілком згоден повісити на двері своєї студії напис «дім пристарілих», якщо це означатиме, що папараці не лізтимуть йому камерами в обличчя та не чатуватимуть в найближчих кущах, коли він вирішить вийти за кавою в сусідню кав'ярню.

Тому ні, жадібним Чан точно не був, ні до речей, ні до зіркової слави. А що стосується ревнощів... Кого ревнувати і до кого? Брата та сестру до батьків? Смішно. Чи, може, когось з мемберів, бо той приділяє комусь увагу більше, ніж йому? Це вже взагалі тягнуло на нервовий розлад. Від того, що Хан останнім часом все більше надає перевагу провести свій вільний час з Мінхо, привабливим та гострим на слово хореографом, що рік тому з'явився в їхній компанії, між Чаном та Джісоном нічого не зміниться. Чан навіть порадіє, якщо у друга щось вийде з цим не в міру саркастичним та до біса вимогливим, коли справа стосується танців, хлопцем.

Жарти скінчилисяWhere stories live. Discover now