mikä?

13 1 0
                                    

moi kaikki te jotka klikkasitte tänne ihmettelemään tätä uutta ilmestystä! antakaas kun mä kerron mikä tää on.

loin tän kirjan lähinnä itteäni varten (tässä vaiheessa ehtii vielä hyvin klikata pois...)

loin tän siks, että halusin säilöä mun rakkaiden larppi-/npc-hahmojen epilogit ja muut mun mielestä onnistuneet tekstit johonkin yhteen paikkaan. wattpad vaan sattuu olemaan täydellinen alusta siihen tarkotukseen, siks mä oon täällä :'D

tätä kirjaa ei siis niinkään oo tehty luettavaks (varsinkaan järjestyksessä luku luvulta alusta loppuun jne) mutta halusin silti tehä tästä julkisen, koska eihän siitä mitään haittaakaan oo.

moni (kirjotushetkellä kaikki) teksti(t) liittyy fantasiamaailmaan, jonka nimi on life beyond. kyseistä maailmaa on kehitetty jo monen vuoden ajan, sen takana on aivan mahtava tiimi ja siihen sisältyy paaaaaljon lorea. kaikki savonlinnan taidelukion larppikurssien larpit pohjautuu kyseiseen maailmaan, ja sitä kautta mäkin sain ensikosketukseni libeen.

lisätietoja löytyy netistä lifebeyond.fi, (vaikkakin toi kyseinen linkki ei oo toiminu ainakaan mulla hetkeen...? oon kyllä valmis selittämään lorea vähän tarkemmin, jos jotakuta alkaa se kiinnostaa! ja mistäs sitä tietää, jos joku kaunis päivä mä vielä kirjotan kokonaisen ja ihka aidon tarinan libemaailmasta... a girl can dream)

joten siis, jos ja kun nyt eksytte näitä tekstejä lukemaan, teiän ei tarvii tietää tai ymmärtää oikeesti mistään mitään. vau!

moni asia näissä vaatis oikeesti pitkähkön taustaselostuksen ja sen että mä avaisin tosi tarkkaan libelorea sekä hahmojen omaa lorea. sitä en kuitenkaan obviously oo tekemässä, koska tää ei oo tarina, vaan pelkkä säilytyspaikka pienille palasille mun hahmojen elämistä :-)

tänne tipahtelee siis todennäkösesti suhteellisen epäaktiivisesti sisältöä ku en kuitenkaan ihan joka kuukausi oo larppaamassa :D joistain hahmoista saattaa tulla useampia tekstejä, joistain ehkä vaan yks, mistäs sitä tietää. en kuitenkaan aio ottaa mitään paineita tän suhteen (obviously...)

ihan ekana aion kuitenkin heittää tänne mun ihka ekan npc-hahmon epilogin viime vuoden puolelta! se on myös eka kunnon epilogi jonka oon ikinä larppihahmolle kirjottanu, mut sen huomioon ottaen se on mun mielestä myös tosi onnistunut teksti.

tervetuloa siis kurkistamaan mun pöytälaatikkoon! tiivistettynä tää on kasa tekstejä joissa ei oo välttämättä muille mitään järkeä, mutta jotka halusin silti koota julkisesti kasaan täällä wattpadin puolella.

nauttikaa...?

larppaajan pöytälaatikkoWhere stories live. Discover now