Ay hellüüü.
Nabersiniz.
Bundan sonra bölüm sonu karakter koyucamm
Üsteki şarkıyı açmayı unutmayın
(Not: fotoğraflar sonradan eklenmiştir)
Hayde bismillahirrahmanirrahim.
🤍
"Yuduuuuumm"
"Ya yuduuum kalksana "
"Oha lan o aslan üsteğmen mi elinde çiçek mi var onun "
Zehra nın dediği şey ile yataktan fırlamıştım, hatta öyle böyle bir fırlama değil fırlarken yorgana takılıp yere düşmüştüm.
"Ya kızım mal mısın adam gibi uyandırsana"diye sitem ettiğim an kapı çaldı.
" Hade kapıya bak bende çayları doldurayım"diyerek içeri gitti zehra.
Söylene söylene kapıyı açtığımda karşımda her sabah olduğu gibi yan komşumuz fatma sultan vardı.
"Ya fatma sultan çağırsaydın bizi niye yoruluyorsun, hem her sabah niye zahmet ediyorsun" diyerek elindeki tabağı aldım, her sabah bize omlet, pişi,börek, poğaça vesaire yapıp getiriyordu.
Fatma sultan a teşekkür ettikten sonra onu yolcu ettim ve ağzıma tabaktan birtane börek atarak mutfağa girdim.
Zehra'm maşşallah padişahlar için bir sofra kurmuştu bu ne hamaratlıktı böyle.
"Zehra hanım bu ne hamaratlık "
"Hadi hadi konuşmada ye "
Zehra annem gibiydi bu herzaman böyleydi bende,
"Tamam anne! "diyerek kahvaltımı yapmaya başladım.
***********
"
"Hadi yudum"diye bağıran zehra ya " Tamağğm"diye bağırarak karşılık verdim.
Kahvaltımızı yapmıştık, şimdi ofis e geçecektik üstüme hem rahat hemde sık birşeyler giymiştim.
Hafif te bir makyaj yapmıştım. Boy aynamın karşisinda üstümü başımı kontrol ettikten sonra zehra nın yanına gittim.