4.BÖLÜM

200 7 2
                                    

Annem canım annem gün geçtikçe iyileşiyordu .Dönüp arkaya baktıkça Mert'e olan öfkem artıyordu .Neden böyle bir şey yapmıştı ki ?Annem suçsuz demiyorum ama böyle bir şeyi hak etmiyordu .
"Mira artık çıkmak istiyorum bu hastahaneden ."
"Canım daha yeni kendine geldin hem yarın ifadeni vereceksin .Bunu yapan Mert bile olsa cezasını çekecek ."
"Tamam tatlım ama yarın ifadeden sonra çıkmak istiyorum ."
"Doktorunla konuşurum ."diyip onun dinlenmesi için odadan çıktım .Koridora çıktığımda doktoru Ali Bey ile karşılaştık .
"Miracım şükürler olsun %1 lik ihtimal de olmadı .Anneni yarın taburcu etmeyi planlıyoruz .Hem ifade de verecek ."
"Size minnettarım ."diyip oradan ayrılırken arkamdan tuttu .
"Mira bunu kimin yaptığı hakkında bir bilgin var mı tatlım ?"dediğinde bir an kaldım .Sonra derin bir nefes alıp kendimi topladım .
"Maalesef ben geldiğimde annem yerde yatıyordu .Ambulansı aradıktan sonra bir eve baktım kimse yoktu .Ama annem mutlaka görmüştür ."dedim .Zaman geçtikçe daha iyi bir yalancı oluyordum ama kararı annem verecekti benim bir şey demem yanlış olurdu .Her neyse bir açık vermemiştim .Karnımdan gelen sesleri bastırmak amacıyla kantine indim .
"Miracım nasıl oldu Sude Hanım iyi mi ?"
"Daha iyi tatlım ." Eylül'ün yanımda olması her zamanki gibi bana güç kuvvet vermişti .Onun sayesinde daha hissediyordum .Yaman'ın ölümündeki gibi ...
Ertesi gün sabah kalktığımda annemin odasının kapısında polisler bekliyordu .Yanlarına yaklaştım .
"Annem nerede ?"dedim .
"İçeride sorguda ."diye cevap verdi asık suratlı polis .Aradan 15 dakika geçmişti .Eylül gelmişti o arada yanında Mert vardı .O sırada polis memuru kapıdan çıktı .
"Amir'im Sude Hanım saldırganın maskeli olduğunu ifade etti ." olduğum yerde bakışlarımı Mert'e çevirdim .Mert yaptı diye bağırmak geliyordu içimden .Ama annem affetmişti .Ne yapmalıydım ?Kafamda çeşitli insanların sesleri yankılanıyordu .
"Kendi oğlum dahi olsa adaletin yerini bulmasını isterdim "
"Mert benim canım kardeşim .Hepimiz birbirimize emanetiz ."
Selim Abi mi ?Yaman mı ?
Adalet bazı yerlerde şaşabilir miydi ?
"Amir'im önceki ifademde hiçbir şey görmediğimi ifade etmiştim .Aklıma bir ayrıntı takıldı .İfademi tekrarlayabilir miyim ?"dedim Mert'e bakarken .Sesim donuk çıkmıştı .Kararsız ve bir o kadar da ölümcül .

MEDCEZİR MİRA'nın YOLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin