MERT'ten
Ne yapıyordu bu kız .Kardeşim demiştim ben ona .Hele Sude Hanım'ı susturmuşken .Bana doğru baktı .
"Miracım emin olmadığın bir şeyi sakın ifade etme .Rahmetli babam bunun çok büyük suç olduğunu söylerdi "
"Merak etme Mert eminim ."delirecektim .Niye böyle yapıyordu annesi de ölmemişken ?
"Eylül ben eve gidiyorum .Başım ağrıyor biraz ."
"Tamam şepek ."MİRA'dan
Evet ne diyecektim ?Allahım bir anda ağzımdan çıkmıştı .Kardeşim dediğim çocuğa zarar gelmeyecekti ama nasıl ? Hemen bir şey bulmam gerekiyor .
"Memur Bey ben hastayım ve bazen ayakta hayal görüyorum çok özür dilerim ."diyip olayı kapatmıştım .
"Mira sen iyi misin ?"dedi Eylül .
"İyiyim tatlım .Bir an kafam karışmıştı .Sen bir süre annemin başında beklesen saat 14.00 da çıkış yapacağız zaten .Benim bir işim var 1 saate dönerim ." Kafasıyla onay işaretini vermesiyle merdivenlere doğru gittim .Başım zonkluyordu .Ama Mert'in yanına gidecektim .Onunla konuşacaktım .Ama o daha erken davrandı telefonum çaldı .
"Sen niye böyle bir şey yaptın annen şikayetçi değilken ? Biz arkad..."
"Mert sus ve dinle ! Şikayetçi olmadım .Büyüklerimizin yaptığı hatalar bizim arkadaşlığımızı bozmasın .Ben unuttum Mert sende unut ." Uzun sessizlik ardından .
"Haklısın biz değiliz suçlu .Annene ceza vermek benim haddime değil .Özür dilerim Mira ."
"Size geliyorum .Biraz sohbet eder kafa dağıtırız . "
"Vahoyyyyyyyyy .Bekliyorum ."