Sevmek..

@oguzisl kişiye ithafen
Ben korktum sevmekten terkedilmekten vazgeçilmekten onu gördüğümde nasıl oldu da ona inandım güvendim sevdim. Nasıl yaptım kalplerimz Allahın elindedir sevmeyi doğduğumuzda bilemeyiz yaşıyarak görerek bazı şeyleride öğnerek yaşarız. Sevmeyide öyle ben hayatımda hiç terkedilmedim sevemedim kimseyi şimdi sevdim sonucu acı bir hüsran. Hakettim mi ben bunu acaba keşke olmasaydı demiyorum. Çünkü dinimizde keşkeler ve belkiler olmaz. Ama güvenmeseydim sevmeseydim inanmasaydım. Hayatım şuanda bir boşluktan ibaret ne yapacağımı ne hissedeceğimi  hiç bilmiyorum. İnsan acılarından kaçmamalı kaçsa bile peşinden gelir geçmiş onlarla yüzleşmeliyiz. Sevdim evet inandım evet güvendim onada evet ama pişman değilim gerçekleri gördüm kimseye güvenilmeyeceğini öğrendim onun sayesinde.

***
Odamda düşncelerim ve hislerimle savaşırken kapı çalındı gel dedim ve gelen kişiyi bekledim. Annem aç olabileceğimi düşünüp yemek getirmiş. Ah canım annem küçükken yere oturma hasta olursun diyeceğine sevme kalbin hastalanır deseydin. Konuşacak dermanım yok sadece kafamı salladım. Annem odadan çıktı. Telefonumu açtım ve mesaj bildirimler ardı ardına gelmeye başladı. Ondan 30 vevapsız 10 mesaj Kübradan 2 çağrı ve bir mesaj. Hemen onun gönderdiği mesajları okudum çoğu özür mesajları sil tuşuna basıp hepsini sildim ve ardından Kğbranın gönderdiği mesajı açtım. "Canım telefonunu açınca ara beni" yazmıştı şuanda konuşacak durumda değilim. Rehbere girip onun nuöarasını engelleyip sildim. Yüreğim acıyor utanıyorum nefret ediyorum kendimden sebebi hepsi o...
Ben eskisi gibi olabilecekmiyim. Hayatıma devam edebilecekmiyim. Yada etmeliyim yoksa burda oturup yasmı tutmalıyım. En iyisi soğuk bir duş alıp kendime gelmemeliyim önce bunu sonra düşünmeliyim. Duşa girip soğuk suyu açtım soğuk su vücudumda gezinip yere düşerken gözlerim doldu. Yüreğimdeki ateşi söndürebilirmi bu soğuk su. Vücudum kas katı kesilmişti nefesim kesildi ben alışkın değildim ki soğuk suyla duş almaya ağlamaya başladım bu çaresizlik beni bitiriyor . Ne kadar banyoda soğuk suyun altında ağladım bilmiyorum vücudum buruşmaya başladı ve banyodan çıkmam lazımdı ayaklarımda ne derman kaldı nede  yüreğimdeki acı dindi.
Banyodan çıkıp borzuma sarıldım ve odama doğru yürümeye başladım. Odama gelip yatağın üstüne oturdum yine gözlerim dolmuştu ama ağlamıyacaktım. Benim babm derdi hep sen güçlü bir kızsın babanın kızısın diye. Evet güçlü olmam lazımdı. Bu benim için en iyi çözümdü yarın karnemi alıp ankaraya amcamlara gitmeyi düşündüm. Üstümü giyinip aşağıya indim babam ve annem televizyon izliyorlardı. Onlara sölemem lazımdı gitmek istediğimi ve "Anne baba benim size söylemek istediğim birşey var" dedim. Onlarda "Söyle kızım" dediler. Nerden başlasaydım acaba " Biliyorsunuz ki yarın karne alıyorum ve yaz tatili için ankaraya amcamlar gitmek istiyorum" 'bana bu nerden çıktı' der gibi baktılar ben tatilleri bir yere gitmeyi srvmeyen bir kızdım böyle birşey söylemem gariplerine gitti haliyle. "Peki kızım sen nasıl istersrn bizde düşünüyoduk gitmeyi sen gidersin bizde sonra geliriz" dedi babam benim isteklerime hep saydı duyarlardı. "Madem gitmek istiyorsun amcanları arıyalım" dedi ve telefonunu çıkardı. Amcamı aradı ve orqya geleceğimi söyledi 3 gün sonra yola çıkıyordum. Babam internetten bana bilet aramaya başladı bende odama gidip valizimi hazırlamaya başladım. Dolabımdan elbiselerimi alıp valize koydum bir kaç ihtiyaçtan sonra tamamdır diyerek bavulumu dolabımın yanına koydum ve yatağıma girip uykuya teslim oldu gözlerim.

***
"Gençler bugün karnelerinizi aldınız ve tatlinizin güzel bir şekilde geçmesi dileğiyle iyi tatiller" müdürün yaptığı konuşma bitmiş ve herkez dağılmaya başlamıştı. Kübra ve Elif yanıma geldiler karnelerini birbirine göstermeye başladılar benim karnem ne çok iyi nede çok kötüydü en azından sınıfı geçebilmiştim. Kübra karneyi elimden çekmesiyle kendime geldim. "Hmm karnen idare eder Hatice benim 2 zayıfım var" dedi. Beraber yürümeye başladık "Tatilde napıcaksınız" diye sordu Elif
Kübra "Ben Antalyaya gidicem annemle"
"Bende evdeyim köye gidebiliriz belki babaannemin yanına" dedi Elif  bana sorunca "Ben Ankaraya gidicem amcamların yanına" dedim. Ve yürümeye devam ettik. Bir yerlere gidelim diye sordular tekliflerini reddetip eve gideceğimi söyledim. Hiç keyfim yoktu bu zamanda da olmasını bekliyemezdim yaa. Eve geldim karnemi annemlere gösterip odaya çıktım. Yatağıma uzanıp düşünmeye başladım. 2 gün sonra yeni bir başlangıç yapacam herşeyi geride bırakacam. Onu unutup geri dönecem İstanbula...

***
"Hadi kızım geç kalıyoruz" diye annem aşağıdan seslendi. Odama son kez bakıp çantamı alıp çıktım. Aşağıya inip annemlerle arabaya bindik havaalanına yol aldık. Başımı cama yaslayıp etrafı izlemeye başladım. Kırmızı ışıkta durduk ve tekrar cama döndüm ve karşımda O kalbim tekledi içim burkuldu ve gözlerim dolmaya başladı. Gözlerini altı morarmış rengi sapsarı olmuş bankta oturuyordu. Günlerdir uyumadığı belliydi. Hemen önüme dönüp parmaklarımla oynamaya başladım. Yüreğimdeki acı ve ateş daha da arttı. Nefesim sıkışıyor bir yumru boğazımda durdu. Yutkanamıyordum nefes alamıyordum. Karşına geçip avazım çıkana kadar 'Neden' demek istedim ağlamaya ne zaman başladım bilmiyorum annemlerin yanında olduğumu hatırlayıp kendime gelmeye çalıştım babam arabayı sürmeye başladı bakamadım ona içimin acısına bir acı daha eklememek için bakamadım. Havaalanına gelip bilettimi almak için danışmaya gittik. 10 dakika sonra uçak kalkıyordu. Yeni bir hayat nasıl olucak ne olucak hiç bilmiyorum hayırlısı demekle yetindim sadece.

10 dakikanın sonunda uçağın kalkacağını söyleyen sesle ayağa kalktık. Annemlerle vedalaşıp uçağın kalkacağı yere doğru yürümeye başladım. Uçağa bindiğimde bdüşünmeye başladım. Onu unutucaktım evet bunu yapıcaktım kendime SÖZ veriyorum...

Bçlüm sonu nasıl buldunuz yorumlarınızı bekliyorum Allaha emanet olun :):)