Diana si vzala kousek dortík. Carl k ní přišel.
Carl : jsi v pohodě ?
Diana : jo
Kousla se do dortíku.
Carl : jseš si jistá ?
Diana se na něj podívala, měla v koutku rtů kousek čokolády.
Diana : hm...
Carl se lechce zasmál, protože si všiml kousek čokolády v její koutku rtů. Diana vůbec nechápala, čemu se směje.Diana : co je ?
Carl : máš tady čokoládu
Ukázal na místo.
Diana : kde ?
Snažila se jí sestřít, ale byla těsně vedle.
Carl : počkej já ti to udělámŠel k ní blíž, pomohl jí odstranit čokoládu s koutku rtů. Pak se jí díval do očí. Diana se mu také dívala do očí. Pak jí lechce prstem projel po spodním rtů.
Najednou začala hrát hudba. Diana se lekla. Všímali si, jak lidi začali s páry tancovat.
Carl : chceš se k ním přidat?
Diana si dojedla dortík.
Diana : serme na to...jdem do lesa
Odcházela. Carl se na ní díval překvapeně a pak šel za ní.
Carl : tak fajnŠli po malé cestě v lese. Šli vedle sebe. Carl se na ní podíval a Diana si toho nevšimla. Chvíli se na ní díval. Ale pak najednou uslyšel mrtváka. Diana šahla po ostrém klacku, Carl jí chytil za druhou ruku a přitáhl si jí, aby mu byla nablízku.
Carl : je jenom jeden Diano..... takže ho můžeme jen obejít
Diana se na něj podívala, kývla hlavou.
Diana : asi jo
V druhé ruce držela ostrý, velký klacek.
Tiše ho obešli a šli dál. Pořád si jí držel.
Carl : vidíš.... stačilo jen ho obejít
Diana jen kývla hlavou.
Diana : jo...asi jo
Najednou si všimla že za Carlem je další mrtvák.
Diana : Carle pozor !
Carl se rychle otočil. Diana šla před ním a zapíchla ho klackem do hlavy. Zabila mrtváka.
Carl : vůbec jsem si ho nevšiml.
Diana : to já málem taky ne
Zahodila klacek a šli dál.Šli pár minut a Carl se lechce zasmál.
Diana : čemu se směješ ?
Carl : si malinkáPohladil jí po vlasech v temeni. Diana zahlédla vedle sebe pařez a stoupla si na něj.
Diana : teď už ne
Carl se lechce zasmál. Také si stoupl na pařez, byl u ní tak malý kousek. Přitáhl si jí k sobě blíž. Cítil, jak její tělo bylo přitisknuté k němu.
Carl : teď zase jo
Diana se snažila stát na špičky.
Carl : mě jen tak nepřerosteš
Diana : a co když jo ?
Carl : ale ne....
Pomalu jeho rty přibližoval k jejím.
Diana : ale jo
Carl : ale neCarl se dotýkal její rtů a začal jí líbat. Diana to samé. Dal ruce kolem pasu a přitáhl si jí blíž. Diana dala ruce na jeho hruď. Líbali se několik minut. Pak se na sebe podívali a objali se.
ČTEŠ
𝑫𝒂𝒓𝒚𝒍𝒐𝒗𝒂 𝒅𝒄𝒆𝒓𝒂 / 𝑻𝑾𝑫
HorrorEnid se obětovala, aby zachránila Carla. O několik let později Negan si uvědomí, že všechno, co udělal je špatné a přidá se k ním. Někdo zjistí, že Daryl měl ženu s dcerou. Daryl si myslí, že jsou mrtvý. Co se bude dít dále ? ⚠️Varování ⚠️ Gramatic...