Pov- Yiren
Ziua de azi nu a fost deloc asa cum mi-am dorit si asta doar din cauza baiatului alui Ni-ki. Acum sunt cu tata in masina indreptandune spre casa.
— Ce te-am rugat eu pe tine Yiren?
"Sa nu te deranjez!"
— Si tu ce ai facut? Si uite ca ma cearta. Urasc cand tata ma cearta ca pe un copil mic
"Dar nu a fost vina mea criminalul ala mia spus ca sunt o durere de cap"
— Ajunge Yiren nu stim inca daca este criminal sau nu, iar legat de asta maine vom merge din nou la sectie si iti vei cere scuze, bine?!
"Bine" spun simplu nu avea rost sa ma cert cu tata daca o faceam cu siguranță nu ma mai lua niciodata cu el la sectie. Asa ca decid sa nu mai spun nimic pana acasa asta si facand.
— Ati ajuns? Cum a fost ziua voastra? Intreaba mama zambind
"A fost frumoasa pot spune" spun zambind fals "Eu merg in camera mea"
— Bine scumpo!
Pov Ni-ki
Cine naiba se crede de ma face criminal nici macar nu isi poate imagina ce sunt sau cine sunt.
Buna! Eu sunt Ni-ki, am 18 ani adica defapt am 200 asta pentru ca sunt Vampir iar daca va intrebati ce caut aici.... ei bine povestea este cam lunga iar ce ma interesează pe mine este sa scap de aici adica de la inchisoare.
Pov-Yiren
"Maine voi merge iar la sectie voi fi nevoita sa imi cer scuze criminalului aluia...tata mi-a spus sa nu il mai fac criminal pentru ca nici el nu stie daca este vinovat sau nu dar daca nu este vinovat de ce lau tinut atat timp acolo? Oh.. prea multe intrebari"
Sting telefonul iar apoi ma pun sa dorm maine va fi o zi lunga.
----------------------------------------------------------
Next dayPov Wi Ha-Joon
"Yiren, hai sa facem o intelegere bine?" Ce so fi intamplat cu el "ce spui daca in fiecare weekend vei merge cu mine la sectie si ma vei ajuta la cazuri?" Spune zambind
— Vor--vorbesti serios!
"Da! M-am gandit mai bine si asta te va ajuta daca vrei sa devi ca mine"
— Pai hai sa mergem! Spune iar in secunda 2 eram in masina
"Pa scumpo" O sarut pe mama Yirenei mai apoi plec catre sectie cu Yiren
Pov Yiren
— Scumpo sa nu uiti sa iti ceri scuze bine? Ah.... am uit de asta
"Bine tata"
Odata ajunsi la sectie ma duc direct in incaperea unde era Ni-ki, tata se dusese in birou pentru asi cauta un dosar.
"Asculta-ma bine daca te intreaba tata daca mi-am cerut scuze îi spui ca da bine?" Ii spun iar el se ridica de pe pat si vine catre grati tinandule strans cu mainile.
— Hm... de ce as-i face asta ?
"Pentru ca nu vreau sa imi cer scuze nu am gresit cu nimic tu esti cel vinovat"
— O voi face.... spune iar eu respir usurata dar nu pentru mult timp. Doar daca imi ramai datoare! Continua el zambind.
"Bine! Ce vrei?"
— Stii... nu am mai mancat de cateva luni. La auzul vorbelor lui ochii mi sau marit instant.
"C...ce vrei sa spui? Ti se da mancare in fiecare zi?" Ce vrea sa spuna primeste mancare in fiecare zi.
----------------------------------------------------------
Next chapter soon! 🤍🧛
CITEȘTI
In love with a vampir
Novela JuvenilO poveste de dragoste dintre un vampir de 200 de ani si o fata obisnuita de 17 ani Inceputa- 18 Mai 2024 Terminata- #1 Enhypen