3

717 92 152
                                    

merhaba bu sefer long time no see değil birkaç gün önce bölüm attım 

çok güzel yorum yapıyorsunuz teşekkürler yine yapar mısınız lütfen görüşürüz 

***********************




"yani puding yaptıkları o güne mi dönmeliyiz sence?" jungkook'un sorusundan sonra minghao kafa salladığında taehyung da onlara katılmış ve bağdaş kurarak yanlarına oturmuştu. ortamdaki konunun ne olduğunu anladığı için arkadaşlarının konuşmalarını bölmeden dinlemeye katıldı o da. "o günle ilgili ne hatırlıyoruz?" 

"benim odamda seks yapan iki olduğunu umut ettiğim kişilerle ne zaman ilgileniriz?" 

"onunla lalisa ve chaeyoung ilgileniyor gibi duruyor." jisoo'dan aldığı cevaptan sonra taehyung kaşlarını çattığında jisoo devam etti. "merak etme, beraber araştırmıyorlar. ikisi de yapanın birbirleri olduğunu kanıtlamak için ayrı ayrı uğraşıyorlar." 

"bütün bu eforun sonunda da asıl yapanları bulurlar umarız ki." jennie'nin cümlesini bitirmesinden sonra konuşan mingyu oldu. "lalisa ve chaeyoung demişken az önceki soruma dönüyorum, puding yaptığımız gün neler oldu?" 

muzlu puding yapılan o gün. 

chaeyoung ve lisa'nın arasındaki kavga, ya da kavgadan daha fazlasının başladığı gün. 

sekiz arkadaşın aynı eve çıkmalarının üstünden o kadar zaman geçmemişti. belki yarım yıl, belki ise biraz daha azdı ve bu süre evde henüz yakın olmayanların bile yakınlaşmaları için yeterliydi. aralarında herhangi bir sorun yoktu ve hepsi oldukça iyi anlaşıyorlardı. lalisa'nın tanımadığı isimler mingyu, taehyung ve chaeyoung'dı, onlar jennie'nin liseden arkadaşlarıydı ve aynı üniversitenin farklı bölümlerinde oldukları için bay kim çıkacakları eve jennie'nin lise arkadaşlarının da dahil olmasına izin vermişti. başka bir yandan ise lalisa, minghao, jisoo ve jungkook ise jennie'nin beraber büyüdüğü arkadaşlarıydı. çocukluklarından beri beraberlerdi ve aralarında hiçbir zaman aralarını açacak sorunlar olmamıştı, hepsi uyumlu insanlarken bu sekizlinin aynı evde yaşamasında da kimse bir sorun görmemişti. 

chaeyoung'ın lalisa'yla ilk tanıştığı izlenimleri arasında kötü tek bir şey bile yoktu. hatta onun gastronomi okuması yemek yemeyi bu kadar seven birisi olduğu için kesinlikle mükemmel bir özellikti. çoğunlukla ikisi beraber takılıyorlardı ve lalisa öğrendiği her yeni yemeği, yemek öğrenmese bile her türlü yemek tekniğini chaeyoung'a gösteriyordu. chaeyoung'ın hukuk okumasının lalisa için ilgi çekecek bir kısmı olmadığını bildiği için chaeyoung da lalisa'nın ilgisini çekmek için daha çok sanatı kullanıyordu. bazen yazdığı yazıları ikisi beraber okuyorlar ve chaeyoung ilgiyle lalisa'nın yorumlarını bekliyordu, bazen ise chaeyoung yapacak hiçbir şey bulamadığı için sırf lalisa'ya göstermek için çizimler yapıyordu. 

gelelim muzlu puding gününe. 

lalisa'nın okuldan döndüğü bir gün direkt olarak arkadaşlarının yanına gelip "muzlu puding yapmayı öğrendim." demesinden sonra arkadaşlarından beklediği tepkiyi aldığı söylenemezdi. kısa süreli sessizlikten sonra ilk konuşan da jennie olmuştu. 

"süte paketteki tozu döküp kaynayana kadar karıştırıyorsun, kaynayınca altını kapatıp kaplara döküyor," 

"hazır puding yapmayı öğrenmedim jennie. ev yapımı puding yapmayı öğrendim. hem de muzlu." lalisa'nın dramatik bir şekilde konuşmasından sonra chaeyoung gülerek legosunu bıraktığında hala kapıda duran lalisa'nın yanına gelmiş ve konuşmuştu. "sen yapmayı denerken izleyebilir miyim?" lalisa duyduğu sorudan sonra heyecanlansa da bunu gizlemek zorunda olduğunu bildiği için kafa sallayıp salondan çıktığında chaeyoung arkasından kocaman bir gülümsemeyle onu takip etmiş ve ikisi de mutfağa girdikten sonra chaeyoung direkt olarak lalisa'nın aldığı muzlardan birini soyup yemeye başlamıştı. "iyi ki geldin, biraz daha evde olmasaydın açlıktan ölebilirdim." 

mastermind [chaelisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin