teen knight poem'i yazmanın daha kolay olduğunu fark ettiğim saatlerdeyim
guess who's back bitches edanın yıllardır kullandığı turuncu saçlarını değiştirmesinden sonra sarışın olması beni uygulamaya geri döndürdü ve söylemek istediğim tek şey sanırım saçımı turuncu yapacağım
bölüme bol bol yorum yapmayı unutmayın
*********************
"buraya gelmekte ısrar etmemin bir nedeni vardı." lalisa hesabı ödedikten sonra chaeyoung'ın yanına geldiğinde chaeyoung sevgilisinin uzattığı eli tutmuş ve onunla beraber restoranın çıkışına doğru ilerlemişti. neredeyse iki yıldır sevgili olmalarına rağmen beraber geçirdikleri zamanlar bir elin parmağını geçmezdi ve bu yüzden eğer beraber bir şeyler yapıyorlarsa ikisi için de o dakikalar oldukça önemliydi.
"bu pazartesiden itibaren burası kapanacak. sanırım sahibi ölmüş ve çocukları da devam ettirmek istemiyormuş."
"neden ölmüş?"
"hayatını kaybetmiş." lalisa'nın cevabından sonra chaeyoung yüzüne vuran soğuk havaya inat lalisa'nın yüzüne bakmaya başladığında lalisa hafifçe gülmüş ve chaeyoung'la beraber sokakta yürümeye devam etmişti. "ölüm nedenini bilmiyorum."
"buraya gelmemizin özel nedeni neydi?"
"üniversite için buraya taşındığımızdan beri bu restorana gelmeyi çok istiyordum ve hep içimde kaldı. bu kadar içimde kalan bir şeyi de diğerleriyle değil, seninle yapmak istedim." chaeyoung'ın gülümsemeye başlamasıyla lalisa da gülümsediğinde adımlarının durmasıyla chaeyoung'ın da adımları durmuş ve lalisa etrafa bakınırken o da sevgilisiyle beraber etrafa kısaca göz gezdirdikten sonra kendisine dönen sevgilisine dönmüştü. lalisa'nın yüzündeki gülümsemeden ne yapacağını anladığı için chaeyoung da sevgilisinin dudaklarına bakarak gülümsediğinde lalisa'nın küçük öpücüğüne aynı yumuşaklıkla karşılık vermiş ve ardından onunla beraber yürümeye devam etmişti.
"burada çalışmak isterdim."
"hayatımda gördüğüm bir restorana gittiğinde beğenirse mutfağında çalışmak isteyen tek kişisin."
"böyle birisini her yerde bulamayacağını tahmin etmeliydin." flörtöz bir şekilde konuşup chaeyoung'ın elinden çekiştirerek mağazalardan birinin önüne geldiğinde ikisi de dekorasyon mağazasını camın arkasından izlemişler ve chaeyoung odaklanmış bir şekilde figürleri incelerken lalisa'nın dudaklarını yanağında hissetmesiyle ciddi bakışları yerini gülümsemeye bırakarak figürlere bakmaya devam etmişti.
"beğendiğin var mı?"
"hayır lalisa, yürü."
"alacağımı söylemedim ki!" chaeyoung ikinci kere lalisa'nın omuzlarından itip sevgilisini mağazanın önünden uzaklaştırırken lalisa dudağını büzerek chaeyoung'a karşı koymayı bırakmış ve chaeyoung hafifçe gülerken elini uzatıp chaeyoung'la yeniden el ele tutuşmuştu.
"sence winter, jungkook işini halletmiş midir?"
"ona sadece jungkook'a mesaj atıp sonrasında onu ekmesini söyledim. eminim zorlanmamıştır."
"kendimi biraz kötü hissediyorum."
"arkadaşlarımızın odalarında seks yapmamızı mantıklı dinamiklerle açıklarken vicdan azabı çekmiyordun chaeyoung." lalisa'nın cümlesinden sonra chaeyoung sahte bir kızgınlıkla ona bakıp omzuna vurduğunda lalisa herhangi bir tepki vermemiş ve yüzündeki sırıtmayla yürümeye devam ederken chaeyoung'ın kafasını omzunda hissetmesiyle o da yürümeye devam ederken kafasını chaeyoung'ın kafasının üstüne koymuştu. "sence dışarıdan çok saçma duruyor muyuz?"