tanıtım

7 2 0
                                    





kadın balkondaki koltuğuna oturmuş büyüyen karnını seviyor bir yandanda düşünüyordu kızı doğunca ruh eşi onu almaya gelicekti ve kızından ayrılıcaktı belkide felaket tanrısının dediği kehanet olucak kızı yıllardır savaştıkları cehhenem  yaratıklarını öldürecek sonunu getiricekti ama kendiside cehennemin içinde kalıcaktı onu ordan ancak çok sevdiği dostları ve ruh eşi kurtarıcaktı o bunları düşünürken kızı karnında bir anda hareket etmeye başlamıştı hafif hafif giren sancılar daha da artmış bacaklarının arasından bir sıvı gelmeye başlamıştı agrısı çok fazlalaşmıştı ufak bir sihirle aşagıda askerlere egitim veren kocasına haber göndermişti kocası haberi alır almaz çok endişelenmiş hızla yukarı ışınlanmıştı hemen yanındaki sadık adamına bakıp iletişim odasına gidip şifa tanrıçasını çagırmasını istemişti adam gider gitmez içeri girip karısını kucaklayıp yatağa götürüp yatırdı şifa tanrıçası olan altha ve annesi olan asel gelmişti kadının agzına bez koymuş rahata dogum yapması için her zaman kullandğı ufak numarayı yaptı altha kadının başındayken kadın bir anda agrıları hafiflemiş daha rahat doğum geçirmeye başlamıştı bebek nihayet doğmuştu tam o sırada gök gürültüsü ile yağmur başlamıştı halk sokağa bakarak sevinç nidalari atıyordu uzun zaman olmuştu ülkelerine yağmur yağmayalı krallarının kızı yağmur yağdırmıştı bereket gelmişti kızın doğması ile semira  ülkesinde herkes mutluyken narya ülkesinde herkes telaşa kapılmıştı kral ve kraliçe sarayın balkonundan havaya ve oğullarının olduğu kuleye bakıyorlardı havada yağmur vardı bu demek oluyorki oğularının ruh eşi doğmuştu tam o anda bir gürültü ile oğullarının olduğu kule yıkılmıştı içinden oğulları kanatlarıyla havalanarak çıkmış son hızda hava ülkesi olan semiraya uçuyordu tam o vakitlerde bebek anne ve babasının kucağında huzurla uyuyordu ama anne ve babası çok endişelilerdi ya kızlarını hemen almak isterse ruh eşi diye korkuyorlardı kendileri düşünürken odanın balkonundan içeri son hızla birisi gelmişti kızlarının ruh eşi ejder kral sonunda yıllar boyu süren uykusundan uyanmış ruh eşinin sayesinde güçleri eskisinden daha iyi hale gelmişti bebeği sert yüz ifadesi ile birlikte annesinin kucağından alıp kulağının arkasına hafif öpücük kondurmuştu bu öpücük ile ruh eşi büyüdüğü zaman rahatça rüyalarına girebilecek ve onun nereye gittiğini görücekti arkasını dönüp hava kralı ve kraliçesine bakıp.



-kızınızı benden kaçırmayı aklınızdan geçirmeyin yıllardır uyudum ama şimdi geri döndüm kızınız benim ruh eşim öylede kalıcak daha sonra geri gelicem 




kızı beşiğe bırakıp hızla uçtu abilerinin yanına abileri ve eşleri onu bekliyorlardı hızla onların yanına inip onlara baktı ve abileri ile hızla sarıldılar  abilerinin eşlerine selam verip hep birlikte oturarak konuşmaya başladılar..



tanıtım bölümü en yakın dostlarımdan biri olan gülyağmura ithafen yazılmıştır bu gün onun doğumgünü olduğundan küçük bir hediyedir ona iyiki doğmuşsun gülüm iyiki bizim hayatımızdasın 

sınav haftam oldugu için ve yoğun derslerim oldugu için 1 bölüm 1 temmuzda gelicektir 




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

odnoilub (tek kişiyi sevenler serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin