Yapma

2 0 0
                                    

Annemlerden uzağız Erenay ile evliyim anne olucağım! Düğün olucaktı bugün sadece ikimiz evde kutlayacağız annemler biliyor ilk başta çok kızdılar ama kabullendiler çünkü 21 yaşına gireceğim hukukta son senem şaka gibi. Ben güzel bir elbise giydim oda damatlık salonun ortasında öylece dans ediyorduk bu tarihi yazıyorum 24 nisan 2023 zaten Erenay beni öptüğünde olay bitiyor yakında ikizlerimiz olur ben ortada kalarımı öylece bunuda yazıyorum bir kenara

Erenay
Kardeleni ilk gördüğümde bencil biri zannetmiştim aslında ona aşık olmuştum sonradan onu o mekana götürme nedenim o yüzdendi hafif yeşil gözleri çok güzeldi ama o gözlerine yeşil diyordu aslında gözleri mavi her neyse iyki çocuğumuz var. Ee tabi benle yaptıysa güzel olucak ben kız olmasını istiyorum kızlar babalarına düşkündür oğlumda olsun kızımda olsun ikisinde olsun

Kardelen
Artık annemlerin odasında uyumaya başladık ve ben size ne demiştim ikizlerimiz olur demiştim ve oldu çok şanslıyım inşallah biri erkek biri kız olur ay amin adları belli Ceren ve Eren çok güzel değilmi şimdi onu bunu boşver kardelen yemek yapman gerek diyip kalktım üstüme elbise geçirdim mutfağa geçtim hemen annemin paratik yaptigi kremalı makarnayı yaptım bence güzel oldu. Öf aklımdan çıktı Erenay'ı uyandırmalıyım. Yatak odasına koşa koşa gittim fakat yoktu evin her yerinde aradım. Masanın üzerinde normalde araba ve ev anahtarları olurdu ama Erenay'ın ikiside yoktu hemen anahtarları alıp dışarı çıktım arabaya binip çalıştırdım öyle rastgele gezerken Erenay'ın arabasını bir evin önünde gördüm gördüğüm gibi arabadan çıkıp o eve yöneldim neyseki kapı açıktı hemen içeri girdim girdiğimde bütün kıyafetler saçılmıştı olmaz hayır olmaz Erenay bunu yapmaz dimi. Evin içini dolaşırken sesler duydum ve o yöne yöneldiğimde Erenay olan kişi sanırım olabilir "Seni çok seviyorum Kardelen umrumda değil benim aklım sadece sende" diye bir ses duydum kapıyı açtığımda Erenay'ı bir kadınla birlikte gördüm ama yatakta değillerdi balkondalardı Erenay "Beni takip ettiğini biliyorum küçük farem merak etme seni kandırdım sence ben seni aldatırmıyım" "Öf Erenay yüreğime indi" "Merhaba Kardelen Hanım ben Alara Erenay Beyin Doktoruyum aslında burası dişçi ama bir üst kat evim" "Merhaba tanıştığıma memnun oldum ama gitmeliyiz acil bir işimiz var" dedim asla kocamı "doşcoyum bor ost kat evom" diyen kadınlara bırakmam kolundan tuttuğum gibi arabasına fırladım onu arabasına nazikçe fırlattıktan sonra "Evde konuşucaz" dedim ve arabama bindim arabayı çalıştırdıktan sonra eve doğru yöneldim fakat nir sorun vardı yavaşlıyamıyordum. Bir araba bana yaklıştı ve bir anda çarpıştık.

EminmisinWhere stories live. Discover now