1.bölüm.

1K 49 86
                                    


"Sikerim böyle işi!"diyerek telefonumu cebimden çıkardım ve şifremi açıp 'telefon' uygulamasına girdim.

Neden mi?

Şu an canım arkadaşlarımla yani Zehra, Mesut,Aras,Efe ve ben okuldan kaçmış bir şekilde bizim dedikodu yapma yerimize gelmiştik. Ama biz bütün dedikoduları en az 3 kere tekrarlayıp doğruluk mu Cesaretlik mi oynamaya karar vermiştik.

Ve ben havalı olayım diye Cesaretlik demiştim.

Arkadaşlarım ise bana, "Numara sallayıp saçma salak şeyler yaz."demişlerdi.

Ben Miray Kumsal Kayahanlı, 19 yaşında üniversiteye gidiyorum.

Numarayı 'Tanımadığım ama yazdığım kişi.' olarak kaydettim ve yazmaya başladım.

Siz-Ayol bir bok kokusu mu vaarğğğ!?

Siz-Aaaağğğğğ

Siz-Bbbbbbbbbğğğğğ

Siz-Aaaa bu bok kokusu senden mi geliyor canem?

"Tamam yeter!" diyerek whatsAqqtan çıktım ve telefonu geri cebime koydum.
Hepsi kahkaha attığında şişeyi çevirdim ve, "Siz bittiniz."dedim.

Şişe Zehra ve benim aramda durunca sırıttım ve, "Doğruluk mu Cesaretlik mi?"diye sordum. Yutkundu ve, "Cesaretlik."dedi.

Sırıtmam büyürken, "Biyoloji hocasını ara ve açtığında çığlık atıp kapat."dedim, gözlerini kocaman açarak başını sağa ve sola salladı ki Mesut, "Hayır, yapacaksın. Yapmazsan seni bu yokuştan atarım."dediğinde Zehra oflayarak telefonunu çıkardı.

"Çalıyor."dediği an telefon açıldı, "Efendim Zehracım ?" diyen Barış hocaya kaşlarımı çatıp baktım, acaba ne zaman anlayacak Zehranın onunla sevgili olmayacağını?

Zehra çığlık atıp kapattığında hepimiz kahkaha attık ki cebimden bildirim sesleri gelmeye başladı.

Hızla cebimden çıkararak whatsAqq'a girdim ki ne göreyim?

Yazdığım kişi yazmıştı!?

Hızla onunla olan konuşmaya girip okumaya başladım.

Tanımadığım ama yazdığım kişi-
Sen kimsin? Numaramı nasıl buldun?

Tanıdığım ama tanımadığım kişi-
Sana bunları yazma cesaretini kim veriyor?

Hızla cevap yazdım.

Siz- Devlet💅

Siz- Of neyse amk görüşmemek üzere.

diyerek engelle yerine bastım fakat 'Bu numarayı engelleyemezsiniz.' yazısı çıktı karşıma. Siktir?

Tanımadığım ama yazdığım kişi-
Beni engellemeye çalışma! Senin kim olduğunu bulmam bir saniyemi alır.

Siz- Niye  polis misin? Yoksa bizim  villanın karşısında oturan  Naciye teyze misin?

Siz- Çünkü kadın sokak kamerası gibi amk

Siz- Yediğim her boku biliyor.

Tanımadığım ama yazdığım kişi- Miray Kumsal Kayahanlı, 19 yaşında, ailesi Almanya'da, anestezi uzmanı olmak istiyor, 12 Mart ,balık burcu, anne adı Eslem, baba adı Azat, 3 abin var. Ateş,Kaan ve  Alaz.
Ateş, Kayahanlı şirketinde çalışıyor yani kendi şirketinizde, Kaan matematik öğretmeni,  Alaz bilgisayar mühendisi. Annen ve baban Almanya'ya iş için gittiler.
Annen moda tasarımcı, babanın hastanesi,okulu, şirketi var.

Siktir.

Benim bile bilmediğim bilgileri biliyordu?!

Siz-Siktir, mafya mısın?

Tanımadığım  ama yazdığım kişi- Evet?

Siz- Bende İmamoğlu menmun olmadım sayın mafya bey.Şimdi beni engeller misiniz?

Tanımadığım ama yazdığım kişi- Hayır. Seni bulacağım ve benden özür dileyeceksin. Yalvaracaksın bana.

Tanımadığım ama yazdığım kişi çevrimdışı.

Hızla  Zehranın üstüne atladım.

"SALAK!"derken havalanmam bir oldu, Aras kucağına alıp beni geri oturttu ve, "Aşko bu ne sinir? Sakin ol relaxs!"dedi.

Göz devirerek, "Sizin olmayan beyninize sıçarım! Lan yazdığım kişi bir donunum rengini bilmiyor!"dediğimde hepsi kaşlarını çattı ki Mesut, "Ne diyorsun Kumsal?"dedi.

"Ya adam mafyayım dedi ve bana bütün bilgilerimi attı!"dediğimde hepsi yutkundu.

(...)

Şu an hepimiz bizim evde salonun ortasında oturuyorduk. Abimler biz dedikodu yerimizdeyken beni arayıp, "Bizim işimiz var güzelim bugün eve gelmeyeceğiz."demişti.

Doğal olarak canım arkadaşlarım, pardon kardeş ve kalleş karışımı canım arkadaşlarım bize gelmişti.

Telefonuma bildirim gelmesiyle korkuyla telefonu elime aldım.

Ondan gelmişti mesaj.

Hayır, hayır mafya beycimden değil. Bana 4 yıldır platonik aşık olan çocuktu.

Manyak ruh hastası bipolar-
Hadi gel benimle ol.
Bana bir şans ver yavrum.
Hadi be Mirayım bir şans ver bu çocuğa.

Siz- Siktir git yazma amk bir daha bana! Engelliyorum başka numara alıp yazıyorsun. Ruh hastası!

Diyerek engelledim.

Sabır!

Dışarıdan gelen seslerle hepimiz aynanda çığlık attık. Aras ve Efe hızla ayağa kalkarak bizi kaldırıp önümüze geçtiler.

"Siktir ne oluyor?"diye mırıldandığımda evin kapısı sertçe açıldı.

{}
NASILDI?

KİM GELDİİİ SİZCE?

Siktir mafya mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin