HİCRAN YARASI | Beyaz Kanat
Bu kitabı 2019'da okumuştum. Arkadaşlar yazarın öyle bir kalemi var ki yüreğinize dokunuyor okurken. Hikayeyi yaşıyorsunuz. Felaket iyi dram sahnesi yazıyor. Kendinizi bir an ağlarken de bulabilirsiniz. Yazarın kelime haznesi de inanılmaz derecede geniş. Sayesinde birçok kelime öğrendim.
2019'dan sonra kitabı hiç okumadım. Ama son bölümler ne alemde diye baştan başlayabilirim her an.Yazara teklif gidiyor mu bilmiyorum. Bence Hicran Yarası basılsa çok ses getirebilir. Yazarın güzel bir düzenleme süreci yapması gerekiyor. Sonrası mis gibi olur.
Okuyalı yıllar oluyor. Konusunu anlat deseniz doğru düzgün anlatamam. Anlatsam bile kitap için yeterli gelmeyebilir. Düşünün yıllar geçmiş ama kalbimde aynı etkiyi sürdürüyor.
Doğuda geçen hikayeler bence güzel işlendiği sürece çok seviliyor. Çok da güzel tutuluyor. Önemli olan sağlam kurgu bulmak.
Doğu deyince herkesin aklına töre tarzı kurgular geliyor. Herkes aynı şeyi yazıyor. Berdel gibi. Aynı temayı alıp farklı işleyebilirsiniz. Size tavsiye olsun. Kendi kurgunuzu oluşturun. Oradan buradan almak yerine size ait bir şey olsun ve gururla bakın eserinize.
Zaten Hicran Yarası kitabını okuyunca özgün kurgu olduğunu hissedeceksiniz.
Aranızda okuyanlar var mı?
Bu arada son iki sahur kaldı. Hayırlı sahurlar.😅
Kalemine sağlık Beyaz Kanat... 🪽