SAKSIDAKİ ÖLÜM ÇİÇEKLERİ | Kaptan Leo

29 3 2
                                    

SAKSIDAKİ ÖLÜM ÇİÇEKLERİ | Kaptan Leo

kaptanleo

Yine çok güzel bir kurgu getirdim size. Diğer bahsettiğim kitapların aksine popüler olmayan bir hikaye bu.

Öncelikle kitabın adı çok hoşuma gitti. Hem dark hem soft bir havası var bence. Yazarın kalemi de çok sağlam. Güzel ve özgün yazıyor. Bir Türk dizisi senaristi havası var djjsjsjsjs okuyunca siz de göreceksiniz.

Dram ağırlıklı ama yer yer güldürmeye çalışıyor da bizi. Bunu yaparken kurgunun havasını bozmuyor asla. Gayet yerinde ilerliyor. Kitabın kitlesi fazla değil. Yazar sosyal medya kullanmıyormuş. Haliyle kendi reklamını da yapamıyor.

Karakterler arasındaki tutkuyu çok güzel hissediyorsunuz ama bu tutku onlara haram kılınmış. Romeo ve Juliet gibi düşünebilirsiniz. Birbirlerine bakarken içleri gidiyor ama kadın karakterimizin mecbur olduğu bir seyden dolayı karşılığını adama veremiyor. Adam da kör kütük aşık. Garibim napsın 🥲😅 ben hayatımda bu kadar çok çaba sarf eden erkek karakter okumadım herhalde. Yeri geliyor kadın karakterimiz bile dayanamıyor ama dediğim gibi bir mecburiyeti olduğu için adama adım atamıyor. Spoi vereyim mi??? Alın bakalım; bu Karakterler evli!!! Aynı evin (yalı) içinde yaşıyorlar. Eee şimdi de siz oturun düşünün; Karakterler bu kadar dipdibeyken nasıl kavuşamıyorlar diye.....

Bir de boş sahne hiç yok. Okurken favori sahnenizi seçmekte zorlanıyorsunuz resmen.

Bu arada okurken benim yorumlarımı satır aralarında görürsünüz. Dnjsjsjs az kitlesi olan kitapların içine sızmayı severim. İleride siz yokken ben vardım diyeceğim buna hazırlık yapıyorum djkskskss

Kitaba giderseniz benden gittiğinizi iletin yorum yapın kitaba. 😅😅

Sona doğru yaklaşıyoruz herhalde ama inşallah 200 bölüm falan olur. Zaten bölümler çok uzun değil. Ben kurguyu çok sevdim. Karakterlere aşık oldum. Son bölümlere geldikçe kalp krizi geçirecekmişim gibi hissediyorum. Bakalım bizi neler bekliyor?

Not: Yazar son birkaç bölümdür bölümleri okurlarına ithaf ediyor. Aralarından birkaç kişi seçiyor sanırım 5 kişiydi. Eğer siz de ithaf isterseniz  kitabın yorumlarına yazın. Ben bir tane kaptım da. 🙈

Aranizda okuyanlar var ?

Kalemine sağlık Kaptan Leo... 🩶

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WATTY KİTAPLARI | Tavsiye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin