𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒊𝒅𝒆𝒂 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒖𝒈𝒈𝒆𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒎𝒆 𝒃𝒚- just_some_queer_crap, 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒏𝒋𝒐𝒚 𝑻𝒘𝑻
𝑻𝑯𝑬 𝑷𝑶𝑽 𝑾𝑰𝑳𝑳 𝑺𝑾𝑰𝑻𝑪𝑯 𝑩𝑬𝑻𝑾𝑬𝑬𝑵 𝑮𝑬𝑶𝑹𝑮𝑬 & 𝒀/𝑵!^^
_____________________________________________
𝒀/𝑵 𝑳/𝑵, 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒓𝒊𝒕𝒊𝒔𝒉 𝒔𝒐𝒍𝒅𝒊𝒆𝒓 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒆𝒂 𝒐𝒇 𝒘𝒂𝒓. 𝑮𝒆𝒐𝒓𝒈𝒆 𝑾𝒂𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈𝒕𝒐𝒏, 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕𝒆𝒔𝒕 𝒈𝒆𝒏𝒆𝒓𝒂𝒍 𝒊𝒏 𝑨𝒎𝒆𝒓𝒊𝒄𝒂, 𝒂𝒏𝒅 𝑨𝒎𝒆𝒓𝒊𝒄𝒂'𝒔 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒊𝒅𝒆𝒏𝒕. 𝑶𝒏𝒆 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒊𝒏𝒇𝒍𝒖𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂𝒍, 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒓𝒅𝒍𝒚 𝒎𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒅𝒆𝒏𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒖𝒓𝒇𝒂𝒄𝒆. 𝑯𝒐𝒘 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒑𝒂𝒕𝒉𝒔 𝒄𝒐𝒍𝒍𝒊𝒅𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒔𝒌? 𝑾𝒆𝒍𝒍, 𝒇𝒂𝒕𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒊𝒕𝒔 𝒑𝒍𝒂𝒏𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒖𝒔, 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒊𝒇 𝒊𝒕 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒔 𝒖𝒏𝒍𝒊𝒌𝒆𝒍𝒚.
-𝙽𝚘 𝙾𝚗𝚎'𝚜 𝙿𝙾𝚅|𝙶.𝚆𝚊𝚜𝚑-
𝐆𝐞𝐨𝐫𝐠𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐚𝐫𝐭𝐡𝐚 𝐖𝐚𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠𝐭𝐨𝐧 𝐡𝐚𝐝 𝐡𝐢𝐭 𝐚 𝐫𝐨𝐜𝐤𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐚𝐠𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐀𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐭'𝐬 𝐧𝐞𝐰 𝐥𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞, 𝐬𝐨 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐌𝐚𝐫𝐭𝐡𝐚 𝐟𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐝𝐢𝐯𝐨𝐫𝐜𝐞 𝐚 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐢𝐚𝐥 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐥𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐯𝐨𝐫𝐜𝐞 𝐟𝐨𝐨𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐞𝐫𝐦𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐥𝐨𝐯𝐞. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐯𝐨𝐫𝐜𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡.
-𝙽𝚘 𝙾𝚗𝚎'𝚜 𝙿𝙾𝚅|𝚈/𝙽-
𝐘/𝐍 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐫 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐥𝐬𝐞. 𝐇𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐚𝐛𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞, 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐧𝐨 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬, 𝐧𝐨 𝐥𝐨𝐯𝐞, 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐅𝐢𝐠𝐡𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐞'𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐤𝐧𝐨𝐰. 𝐃𝐞𝐬𝐩𝐢𝐭𝐞 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨𝐭𝐞𝐝, 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐢𝐭𝐢𝐬𝐡 𝐬𝐢𝐝𝐞. 𝐇𝐞 𝐩𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐞𝐯𝐞𝐫𝐚𝐥 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐛𝐞, 𝐭𝐡𝐞 𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨𝐭𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭. 𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐠𝐧𝐨𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐛𝐣𝐞𝐜𝐭, 𝐘/𝐍 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐛𝐮𝐭 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐝𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐞, 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐞. 𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭𝐢𝐧𝐠, 𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐢𝐟 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫, 𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐟𝐨𝐫.
YOU ARE READING
𝐇𝐚𝐦𝐢𝐥𝐭𝐨𝐧 𝐱 𝐌!𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐎𝐧𝐞 𝐒𝐡𝐨𝐭𝐬
Random𝑰'𝒍𝒍 𝒑𝒓𝒆𝒕𝒕𝒚 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒅𝒐 𝒂𝒏𝒚 𝑯𝒂𝒎𝒊𝒍𝒕𝒐𝒏 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓, 𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒇𝒆𝒎𝒂𝒍𝒆, 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒅𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒈𝒆𝒏𝒅𝒆𝒓𝒃𝒆𝒏𝒅𝒔. 𝑻𝒉𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒃𝒆 𝒎𝒂𝒍𝒆! 𝑺𝒐𝒓𝒓𝒚...