~Han pov~
In dimineața asta m-am trezit eu primul.Mi-am amintit că astăzi trebuie să mergem la liceu.Eram foarte bucuros deoarece o să îmi văd prietenii.L-am trezit pe Minho care dormea în gâtul meu.
Lk: Bună dimineața puiule!
Han: Bună dimineața!
Lk:Eu mă duc la baie.Tu pregătește-te de liceu,bine?
Han:Bine!
M-am dus la dulap să văd cu ce să mă îmbrac.Era o zi destul de specială pentru mine deoarece o să merg la liceu după o săptămână.Han sa îmbracat așa
Lee know sa îmbracat așa
După 15 minute de mers cu mașina,am ajuns la liceu.Am mers înspre clasă cu Minho, înainte să intrăm în clasă ne-am sărutat.
Lk: Bună ziua!Ne scuzați că am întârziat dar era trafic.
Prfs:Bună ziua!Luați loc in bancă.
Eu cu Minho ne-am pus in bancă iar el mi-a pus mâna pe picior in timp ce scria.
Han:Minho,nu acum.(Iam zis in șoaptă)
Lk:Mă duc la baie.
Lk: Doamna!Pot merge la baie?
Prfs:Sigur!
Minho se duce la baie,cred că știu de ce dar nu vreau să mă duc.. Mi-a scris un mesaj ce ma uimit.-Convorbirea-
-Minho-
Vino la baie.Am nevoie de tine..-Han-
Nu vin, rezolvăți singur treaba-Minho-
Dar eu vreau cu tine..-Han-
Off,bine vin..-Minho-
Te aștept..-Convorbire terminată-
Cer la baie și mi se dă voie.Când am ajuns l-am văzut pe Minho lângă chiuvetă.Cand ma văzut,a început să mă sărute pasional,eu am continuat sărutul.L-am sărutat pe gât și îl mușcăm.Am continuat așa până la pantaloni,apoi l-am împins de perete.
Lk:Puiule,nu face asta..nu am nevoie de asta.
Han:Dar de ce ai nevoie?
Lk:Stai in poala mea și mișcate.
Han:Bine..
M-am pus in poala lui și mă mișcam.
Lk:Ahhhh...
Eu l-am sărutat și am continuat așa timp de 5 minute.M-am lăsat cu capul pe el deoarece obosisem.
Han: Ți-a plăcut?
Lk:Foarte..
L-am sărutat și l-am tras spre mine.
Han: Acasă mă răsfeți și tu pe mine.Acum hai în clasă.
Lk:Nu pot aici?😏
Han:NU!
Lk:Bine,bine..-Acasă-
~Minho pov~
Han sa dus să facă un duș,iar eu eram pe canapea.Deodată aud cum bate cineva la ușă.Era curierul cu mâncare.Am luat banii de pe masă și am plătit.Am pus cumpărăturile pe masă și am despachetat.Acolo erau și niște prezervative cu cătușe.
Lk:Cred că cu astea vrea să îl răsfăț..(am gândit eu)
După 20 minute a ieșit și Han de la duș.Cum a ieșit l-am întrebat de lucrurile acelea.
Lk:Han.Ce sunt cu astea?(Ii arat prezervativele și cătușele)
Han:Âââââ...sunt a le mele.Dămi-le!
Eu ridic mâna în sus ca Han să nu ajungă la ele.El nu ajunge și cade în brațele mele pe canapea.Mă sărută și ia cătușele,iar apoi pleacă cu ele în cameră.~Pov autor~
Han a ascuns cătușele intrun sertar ca Minho să nu le găsească,dar fix cănd vroia să intre în baie,la prins Minho de încheietură și la împins în el.
Lk:Ai vrut să te răsfaț,acum te răsfaț.
Han:Minho.Nu am chef acum..
Lk:Hai puiule,te rog..
Lui Han ia venit rău și nici nu ia mai răspuns lui Minho.
Lk:HAN, EȘTI BINE?
Han:DAA,DOAR ADUMI UN PAHAR CU APĂ.
Minho a făcut întocmai.Cand a ajuns in baie,îl vede pe Han lângă perete pe jos.
Lk:Puiule!Esti bine?
Han:Da..
Lk:Hai la spital!
Han:Nu vreau.Doar m-am simțit puțin rău nu e mare chestie..
Lk:Ai febră!
Minho la luat Han pe sus și la dus în pat.Ia pus o compresă și sa pus lângă el,adormind amândoi._______________________________________
BUNĂ!!! Scuzați mă că am făcut capitolul scurt dar nu prea am avut ideii.Promit că următorul capitol va fi mai lung.Scuzați greșelile gramaticale!PAAA!!!
CITEȘTI
~My life~
FanficÎn această poveste,este vorba despre un băiat pe nume Han Jisung,care va avea o poveste de dragoste de neuitat.