HAKV~1

114 12 8
                                    

Bir nisan sabahıydı.Gözüme gelen güneşle uyandım.Bugün okulun ilk günüydü.Üniversiteye başladığım ilk gün adeta şaka gibiydi.Btün gece heyecandan uyamamıştım.Bbugün özel bir gün olduğu için hemen kalkıp lavaboya gittim.Elimi yüzüm yıkadıktan sonra yeni ütülenmiş kıyafetlere baktım .Beyaz bol bir askılı ve altına mavi kot şort giydim.Elbiselerimi giydikten sonra altıma beyaz dolgu topuklilarımı geçirdim.Makyaj yapmak(eyeliner sürmek)baya bi vaktimi alıyordu .Eyelinerımı da sürdkten sonra dudaklarıma hafif bir parlatıcı sürdüm.Bellerime geln saçlarmı düzleştirdikten sonra hazır olduğumu anlayıp aynanın karsına geçtip gerçekten çok gzel olmuştum.Hwyecandan kahvaltı bile etmeden villamızın kapısından çıkarak son model arabama doğru yola koyuldum.Arabaya bindim ve yola çıktım.Ünivwersiteye girdiğimde büyülenmistim.Hwer yer genç kaynıyordu.Etrafıma bakınkıyım derken her zaman ki sakarlığım tuttu ve yine yeni birisiyle çarpıştım.Sonra hemen özür diledim.Koyu kahve rengi gözlerine tutulmuştum.Üniversiteye ilk adım attığımda yeni bir sevgili yapacaktim.Ama ne yazık ki onun beni sevdiğini bilmiyordum.Birbirimizin gözlerone uzun süre baktıktan sonra yeniden özür dileyip sınıfıma yöneldim.Babam bir mimardı.Bu yzden beni de bir mimar o!mamı istiyordi.Ve bende mecburen kabyl etmiştim .Aslında hoşuma gidiyordu çünkü bende çizim yapmayı seviyordum.Ders zili çaldğnda her sıra dolmuştu.Ama bütün sınıfta sadece benim yanım boştu.Ders başlamışti.Ve hoca derse gelmisti.Her ilk ders oldugu gibi tanışma faslı olmuştu.Ve ben ddurumdan çok sıkılmıştım.Dersin ortasıda kapı tıkırtısı gelmişti.Ve kapı açıldığında gözlerine tutulduğumçocuk kapıdan içeri girdi.Belli ki bu sınıfın öğrencisiydi.Sınıfta başka boş yer olmadığı için yavaşça yanıma doğru geldi.Ve yanıma oturdu.Ve kulağıma "Merhaba güzelim yine ben tanışalım benim adım burak ya senin ki"dedi ben de kulağına eğilip Merhaba benim ismim dd Yağmur tanıştığımıza menun oldum dedim .Ve tenefüs zili çaldı .Ve hemen kapıdan dışarı çıktı.O an kalbimin yerinden çıkacağını hissetmiştim.

HAVADA AŞK KOKUSU VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin