HAKV~2

45 3 0
                                    

Multimedia ; Burak Ve Melis

Melis'den ;

Bütün gece uyumadan onu düşünmüştüm.Onun bana sıcacık bakan gözlerini.Kalbime değişik bir duygu veren o inanılmaz sesini.Onu düşünürken en sonunda uyabilmiştim.Sabah kalktığımda gözümü kısmama sebep olan ışığa kafamı çevirip baktım.Hemen yataktan kalkıp güzel bir gün dileğiyle duşa girdim.Duştan çıktıktan sonra kıyafetlerimi üzeerime geçirdim.Çantamıda elime aldıktan sonra aşağıya indim.

Annemin yanağına sulu bir öpücük kondurduktan sonra kahvaltı masamızdaki yerime geçtim.Babam erkenden iş yerine gitmişti.
Kahvaltımı yaptıktan sonra anneme "görüşürüz,seni seviyorum "diye seslendim.

***
Topuklularımın tok sesiyle yavaş adımlarla sınıfıma gittim.Sınıfta üç dört kişi vardı.Önlerde iki kız sohbet ediyorlardı.Hemen onlarına yanına gevçip selam verdim,Onlarda "Selam"diyerek bana baktılar.Lisenin bitmesiyle en yakın arkadaşım , sırdaşım olan Miray 'ı arkada bırakmıştım.Hala görüşüyorduk.Ama geçen yïllardaki gibi sık sık olmuyordu.Bu yüzden kendime yeni ardaşlıklar kurmam gerekiyordu.Sanırım iki kız benim arkadaşlarımdı artık."Benim adım Melis ya sizin ki " diye devam ettim konuşmaya."Bizimki de Su ve Büşra "dediler."Artık sizinleyim.Benim arkadışımsınız okeyyy !! "diye dalga geçtim.Onlarda gülerek "Okey!!" diye cevap verdiler.Üçümüz kahkayı patlattik.

Ders zili başladı.İlk ders fizikti.Gözüm kapıdaydı. Burak'ı bekliyordum.Dememin ardından bad boy arkadaşlarıyla kaoıdan içeri girdi.En arkadaki sıraya kuruldular.Ardından 30'lu yaşlarda olan fizik öğretmeni girdi.Gözleri mavi saçları sarı yakışıklı bir öğretmendi.Kızlar ağzı sular akarak hocayı izliyorlardı.Bu ilk fizik dersi olduğu için tanışma oldu.Sıra bende olduğu için ayağa kalktım."Melis Soylu .18 yaşındayım.***lisesinden geliyorum."diyip yerime oturdum.Teneffüs zili çaldığında kızlarla kantine çıktık.Arkamdan Melis diye sesllenen birinii duydum.Arkamı dönüp baktığımda Burak'ın bad boylarındandı.Kızları kantine gönderdikten sonra yanına gittim."Ooooo Melis hanım bu ne güzellik "dedi. Ve elini belime koydu.Ben elini itmeye çalışırken BURAK çocuğu kendine döndürdü.Ve suratına bir yumruk geçirdiBende çığlık attım.Burak çocuğu dövmeye devam etti.Bende sessiz kaldım.Ve yere çömelip ağlamaya başladım."Burak yapma"demişrim.Fakat sesimi ben bile duymamıştım.Sonra Burak yanıma eğilip "İyi misin?"diye sordu.Bende kafamı olumsuz anlamda sallayıp kafamı bacaklarıma gömdüm.Burak beni kaldırıp sınıfa götürdü.Aklıma babamın bana tokat atması gelmişti.Burak bana su verip sırada yanıma oturdu."Ben özür dilerim.O herifin sana dokunduğunu görünce....Yaniii"diyip sustu.Bende yanaklarımdaki gözyaşlarını silip Burak'a "Özür dileme.Ben yani benim aklıma bi şey geldi de."diyip ayağa kalktım.

*** Ders zili çalmıştı.Ama ben derse girmemiştim.Kızlar derse girmişti.Ben bahçede banka oturmuş.Olanları düşünüyodum.Kafamı arkaya çevirdim.Burak duvara yaslanmış sigara içiyordu.Kafasını kaldırdı.Göz göze geldik.Sigarasını söndürüp,izmaritini yere attı.Sonra yanıma gelip oturdu. Bir ,iki dk sustuk.Ondan sonra Burak ağzını açacakken "bugünle ilgili konuşacaksan konuşma lütfen"dedim.O da "Yoooo belki bugün bi şeyler yaparız belki.Yanlış anlama birbirimizi tanımak için "dedi.Bende sırıttım."Neden olmasın."dedim."Peki o zaman ssat 5'te caddeki cafede ."deyip ayağa kalktı.Bende gülümseyip arabama gittim.

***
Eve geldim."Ben geldim"diye bağırdım.Ve merdivenlerden koşarak odama çıktım.Dolabımı açtım.Elime kotumu aldım.Üzerine de 64 yazan bir tişört aldım.Tişörtümü giyip kotun içine soktum.Makyaj masasın karşına geçip gözüme eyeliner çektim.Parlatıcı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAVADA AŞK KOKUSU VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin