Colette:Ruh hali çok değişsede bazen özgüvenli,eğlenceli,mutlu,bazenleride soğukkanlı,asabi,ters biri olabilen colette genellikle utangaçtır ama ailesine karşı değil.Colette 16 yaşındadır...
Gus:Colette ile ne kadar kavga edip küsselerde canından çok sevdiği ablasını hiç kaybetmek istemez.Gus'ın yaşı ne kadar küçük olsada genellikle neşeli ve tatlı kişiliği onu enerjik yapması,insanın gözlerinin parlamasına neden olur.Gus 12 yaşındadır.
Edgar:Emo haliyle çevesindekilerin içini karartan,genellikle mutlu(süpheli)olma ihtimali %0,0000,1 oranıyla görülen Emogar onu seven birinin olmadığını düşünerek kendisini hergün üzen bir tiptir.Edgar(Emogar) 16 yaşındadır.
Fang:Genellikle sevilen,seven,sevdiren bir tip olan Fang 8 yaşından beri teakwandoya gidiyodur.Bu sebepten bütün kızlar özelliklede popi olan kızlar fangın yanından hiç ayrılmıyo,Fangın popisinde kurt gibi dolanıyolardır🤭Fang ne kadar bu durumu sevmesede kızların yada insanların kalbini kırmamak için sesini hiç çıkartmaz.Fang 16 yaşındadır.
Piper:Yemekleriyle meşhur olan Piper okulun"becerikli güzeli"olan hitabıyla ünlenmiştir.Gerçektende elinin lezzeti güzel,yemek yapma konusunda becerikli,sarı saçlarının üstündeki minik mavi kelebek tokasıyla tatlımı tatlı,minnoşmu minnoş bir hanımefendidir.Okulda kantin görevlisi olarak görev alan Piper 24 yaşındadır.
(ileri bölümlerde eklenecek yeni karakterleri bu bölümede eklenecektir o yüzden karakterleri tanımak için bu bölümü tekrar okuyabilirsiniz🎀💗)