Tae ve Jungkook lise'den bu yana sevgili olan bir çiftti. Üniversiteye gelince isimleri bi hayli duyulmuştu, dedikodulara konu olmuştu. Taekook herkesin özendiği örnek bir çiftti.
Birbirlerinin tenlerine değil, kalplerine dokunuyorlardı..
Herhangi bir gün okulda... (- jk + tae)
- güzelim, naber
+İyiyim senn
-iyiyim yavrum bende, okuldan sonra müsait misin
+ Evet de neden
- yemek yemeye cıkalım diyordum istersen tabii
+Olurr çıkalım bayadır cıkmıyorduk
-tamam o zaman okul çıkışından sonra alırım ben seni evden
+Tamam olur
Taekook derslere girerler ve okul çıkışında herkes evlerine dağılır. Tae eve varınca hiç ama hiç vakit kaybetmeden hemen özenerek giyinmeye başlar. Cünkü bugün sevgililik yıl dönümlerinin 5. Yılıydı ve Jungkook'un bunu unutmadığını biliyordu.
Kısa bir sürede harika bir kombin ile hazırlanmış, salonda jk'un gelmesini bekliyordu. Otururken telefonuna aniden bir bildirim geldi. Bildirim tanımadık bir numaradan olduğu için elbette mesajı kâle almadan engellemeyi düşündü, fakat gelen mesaj değil bir kaç fotoğraftı..
Tamamen merakından fotoğrafları açtı, ve açar açmaz başından aşağıya kaynar sular döküldü.. hic ama hic beklemediği bir kaç görsel ile karşı karşıyaydı. Bu fotoğraflar tae'yi o kadar derinden etkilemişti ki, hemen lavaboya koşup hüngür hüngür ağlamaya başladı.
Bunlar tae için imkansız şeylerdi asla böyle birşey olmasını beklemiyordu. Bir kaç dakika sonra sakinleşip rahatça nefes almaya başlayınca aşağıya indi, telefonuna onlarca mesaj ve arama geldiğini gördü.
"Balı'mm 🤍"
Taehyung, geldim ben güzelim"Balı'mm 🤍"
Taehyung, güzelim orada mısın ?"Balı'mm 🤍"
Taehyung, iyi misin ?"Balı'mm 🤍"
Evde misin? Giricem bak yoksa?Ardı ardına bunun gibi mesajlar ve aramalar...
Taehyungun elleri titriyordu, telefonu dahi zor aldı eline. Balı'mm 🤍 yazısını buldu ve aradı.
Balı'mm 🤍
-Tae güzelim iyi misin?
-çok endişelendim senin için!
- hey, bebeğim orada mısın?
-TAE! İyi misin güzelim korkmaya başlıyorum+J-jungkook
-Efendim güzelim, söyle
+Gelme, git
- balım, iyi misin? Neden birden bire bunu söylüyorsun?
-eğer iyi değilsen hemen geleyim yanına yakınlarındayım zaten.+ JUNGKOOK SANA GELMEMENİ SÖYLEDİM
- balım önce bir sakinleş... Sana geliyorum ve bana neler olduğunu tek tek anlatıyorsun. Sakın panik yapmaBu aramayı sonlandırdınız...
Lanet olsun! Lanet olsun ki herşeyimi biliyordu. Sinirlenince panik olup bazen panik atak geçirdiğimi bile biliyordu. Nasıl güvenmiştim bunca zaman ona? Nesine kanmıştım ha? Hersey benim suçum
aptal tae! Aptal tae! Aptal tae!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SLANDERS~ |TaeKook|
Short Storyiftiralar yüzünden uzak kalınmış bir aşk hikayesi mi ?... ~taekook fic~