Evet, taehyung jungkooku engellemişti. Her ikisi de olanları kabullenemiyordu.
Taehyung tekrardan açtı çok güvendiği arkadaşı jimin ile biricik sevgilisi Jungkook'un yataktaki fotoğraflarını. Kalbi acıyordu, olanlara inanmak istemiyordu. En sonunda o "bilinmedik numara" ya mesaj atmaya karar verdi.
05*******
-hey sende kimsin ve bu görüntülerde ne?
+ sizin bölümden birisiyim. Taehyung jungkook seni haketmiyor anla bunu. Seni en yakın zamanda bulup benim yapıcam
-pardon? Sen ne sacmalıyorsun be?
Sen önce karakterini takın aptal!05****** adlı kişiyi engellediniz.
Taehyung yeterince sinirlenmişti 5 yıllık arkadaşı jimin ve biricik sevgilisi jungkookdan böyle bir ihanet sonrası psikolojik olarak çok kötüydü. Belki biraz yatıp uyumanın ona iyi geleceğini düşünüp uyumuştu.
Jungkook perperişan haldeydi. Ağlamaktam gözleri kan çanağı, yanakları ise kıpkırmızı olmuştu. Dayanamıyordu, işittiği sözler çok ağır geliyordu ona. Biricik sevgilisine dokunmaya,ses tonunu biraz bile yükseltmeye korkar iken bir anda apar topar bunlar olmuştu. Mental olarak iyi miydi? Hiç sanmıyorum. Hala ne olduğunu anlamamıştı. Güzeller güzeli sevgilisi neden ondan bir anda böylesine amlamsız bir suçlama ile ayrılmıştı ondan? Artık eve gitmeliydi, abisi çoktan gelmiş olmalıydı. Eve doğru sürmeye başlamıştı motoru. Delice sürüyordu. Bu sevgilisinin en çok korktuğu şey olsa bile jungkook'un tutkusuydu.
Eve vardığında abisi Namjoon'un da gelmiş olduğunu gördü. Kapıyı açtı ve hiçbirşey olmamış gibi odasına çekilecekti fakat abisi buna engel oldu.
(-JK +rm)
+ hey jungkook! Sen mi geldin
-hmhm
+yanıma gel
-sebep
+hadi jungkook mızmızlanma!
Oflaya poflaya abisinin yanına gitti.
- efendim abi?
+ sen ağladın değil mi?
-nerden çıkardın şmdi bunu?
+gözlerim kan çanağı jungkook
- evet, ağladım
+taehyungun yanından geliyorsun
-sayılır
+noldu anlat bakalım
-abi, bugün 5. Yılımız o yüzden bunu kutlamak için okul çıkışı yemeğe davet ettim o da kabul etti.
+ee ne güzel işte
-ya güzel de eve vardığımda onlarca mesaj atıp aradım, cevap vermedi. Bir süre sonra arayıp gelme dedi, nolduğunu sordum neden gelmemek gerektiğini sordum, bana gelmemeni söylediğini gitmemi söyledi. Bende panik yapmaması gerektiğini evinin yakınlarında olduğumu geleceğimi söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SLANDERS~ |TaeKook|
Cerita Pendekiftiralar yüzünden uzak kalınmış bir aşk hikayesi mi ?... ~taekook fic~