Merhaba, ben Elzem. 18 yaşındayım ve lise sonuncu sınıfa gidiyorum. Bu sene sınavım var. Ama sınavımı engelleyecek bir şey var. Benim deliler gibi sevdiğim birisi. Onun adı Kayra. Onunla hiç konuşmadım çünkü çok utanıyorum. Ama onu 9. Sınıftan beri tanıyorum. Aynı sınıftaydık. Hala öyleyiz. Bu sene de dahil 4 yılı birlikte geçirdik. Birlikte dediğime bakmayın, o hayatını yaşadı, güldü, eğlendi ama ben sadece onu uzaktan izlemekle yetindim, her zaman. Artık bundan çok sıkılsam da yapabileceğim pek bir şey yok. Onu o kadar seviyorum ki yanından geçmeye bile utanıyorum. Ona bakınca bile kalbim çok hızlı çarpıyor. Bu yıl, bu okuldaki son yılımız. En çok buna üzülüyorum. Onunla hiç konuşmadan geçen 4 yıl...
Her sabah onun için hazırlanıyorum. 6.00'da kalkıyorum, duş alıyorum cilt bakımı yapıyorum, saç bakımı yapıyorum, bazen saçlarıma maşa yapıyorum ama her gün farklı saç modelleriyle okula gidiyorum, en güzel kıyafetlerimi giyiyorum. Ama o beni görmüyor bile. En ufak bir alışveriş yaparken bile "O beğenir mi acaba?" diye düşünüyorum. Kıyafetlerimin hepsini onun zevkine göre seçiyorum. Geceleri onu düşünmekten uyuyamıyorum. Uyuyorum rüyalarımda, uyanıyorum aklımda. Aslında hiç ayrı kalmadık ama hiç konuşmadık da.
Ama onun hakkında herşeyi biliyorum. O zaten okulda popüler birisi. Etraftan onun hakkında ne zaman bilgi toplasam hemen not ediyorum. Hatta abartı diyeceksiniz ama, onun için bir not defterim bile var.