❥ JM

408 29 63
                                    

Üyeler salonda oturmuş ve herkes telefonu ile uğraşıyordu. Hepsi bir birinden habersiz bu gün kendilerine yazan çocuğun mesajlarını okuyorlardı tekrar tekrar. Kimseden çıt çıkmazken Namjoon "bu gün yeni çocuk gelecek buraya" diyerek herkesin gözlerini üzerine çekti. "Acaba nasıl biri çok merak ediyorum" diye Jin konuştuğunda diğerleride onun gibi düşündüğünü belirten mırıltılar çıkardı. "Nasıl biri olduğunu bilmiyorum ama ismi Park Jimin sanırım ve kendisi bir Beta." diye konuşmasına devam edince Namjoon herkes kafasını salladı. Ve o an kapı çaldı. Seokjin kapıya daha yakın olduğu için ayaklanarak kapıya doğru yürüdü. Kapıyı açtığında içeriye önce menajerleri arkasından da tanımadığı beden girdi.

Seokjin karşısında gördüğü minik bedenle ilk önce şaşırdı sonra kendisini toparlayıp gülümsedi. Minik beden kendisinden uzun olan adamın önünde eğilerek selamladıktan sonra "Park Jimin" diyerek kendisini tanıttı. Seokjin duyduğu ince sesle yüzündeki gülümseme daha da büyüdü ve kendiside eğilerek selam verip "Ben de Kim Seokjin memnun oldum Jiminsi" diyerek elini küçük bedene doğru uzattı. Jimin bu tatlı adama gülümseyerek elini sıktı. Seokjin çok şaşırmıştı bekledikleri çocuğun kendileri kadar olmasada uzun ve yapılı bir vücuda sahip olacağını düşünmüştü çünkü o bir Betaydı. Menajer salona girdiğinde üyelerle selamlaşıp tekli koltuğa oturdu. Ardından Jin kapıdan içeri girdi üyeler arkasına doğru bakındılar ama hiçbir şey göremediler. Jimin o kadar miniciktiki Seokjin'in arkasında kaybolmuştu resmen. İlk bakışta kimse orada birinin olduğunu düşünemezdi asla.

Seokjin yana doğru çekilip diğerlerinin Jimin'i görmesini sağladı. Jimin hepsinin önünde eğilerek selamlayıp "Park Jimin" diyerek kendisini tanıttı. Çocuklar ilk önce gördükleri bedenle şaşırdılar. Çünkü onlarda Seokjin'le aynı düşünüyorlardı. Daha sonra kendilerini toparlayarak ayağa kalkıp onlarda aynı şekilde Jimin'i selamlayıp tek tek kendi isimlerini söylediler. Tanışma faslı bittiğinde menajer bir sürü şey söyleyip gitmişti. Söyledikleri arasında üyelerin en çok dikkatini çeken Jimin'in diğerlerinin olmadığı katta bir yatak odası istemesiydi. Menajer gittikten sonra odada sessizlik hakim sürüyordu. Her kes koltuklarda oturmuş sessizce duruyorlardı. Jimin utandığı için kafasını kaldıramıyordu. Diğerleri ile göz göze gelmek onu utandırıyordu.

Üyeler ise hiç çekinmeden onu inceliyorlardı. Allah aşkına hepsi oldukça sert görünüyorlardı son üyeleri ise hepsinin aksine çok minik ve çok şirin gözüküyordu. Altı sert yapılı alfanın içinde bu beta çocuk minicik kalıyordu. Hepsi onun pofuduk bir pamuk şekere benzediğini düşünüyorlardı. Herkes gözlerini hiç çekmeden küçük bedeni inceliyordu. Jimin üzerindeki bakışlardan rahatsız olmuş bir şekilde yerinde kıpırdandı. Seokjin onun rahatsız olduğunu anladığı için ortamdakı sessizliği "ee Jimin kaç yaşındasın? Nelerden hoşlanırsın? Nelerden hoşlanmazsın? Bize anlatki seni tanıyalım" diyerek bozdu. Jimin kafasını kaldırıp Seokjin'le göz göze geldiğinde Seokjin yutkunarak gülümsemeye çalıştı. "22 yaşında bir betayım ve uhm dans etmeyi severim. Pratik olmadığı zamanlardada dans ederim hep ve sevmediğim çok fazla şey var böyle söylersem ayıp olur"

Yoongi karşısındakı çocuğu dinledikten sonra direkt aklındakı soruyu sordu "Neden bizim yatak odalarımız olmadığı katta oda istiyorsun? Rahatsız mı oldun bizden? Yani yanlış anlama beni ama anlamıyorum omega değilsin ki sonuçta bir betasın! Kızgınlığa girmiyorsun ve kokunda yok!" Jimin kendine yönetilen soruyla afalladı. Yoongi'nin yüksek ve sinirli çıkan sesi ürpermesine neden oldu. Onun isteğini yanlış anlamıştılar. Ve daha fazla yanlış anlaşılmamak için hemen cevap verme gereksinimi hissetti kendinde. "Ş-şey hayır hayır beni yanlış anladınız. Ben ş-şey aslında uhm biraz off üzgünüm ama bu soruya cevap vermesem olur mu?" Küçük bedenin kekeleyerek üzgün bir şekilde konuşması diğerlerini şaşırttı ve sebebini öğrenmek arzusu ile doldular bir anda. "Ahaha Jimin'ie kendini bu kadar kasma lütfen. Ayrıca söylemek istemezsen söylemezsin biz sana saygı duyarız."

Babyboy /  JiminxBTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin