"Bu çocuk neden bayıldı?"
"Bilmiyorum ki Jin hyung. Odaya girdiğinde bembeyaz olmuştu. Sorduğumda merdivenlerden düşecektim az kalsın dedi. Sonra da tap diye bayıldı"
"Uyanıyor galiba"
Jimin gözlerini açtığında bir süre gözlerini tavanda gezdirdi. Odada yalnız olmadığını biliyordu yine de onlarla göz göze gelebilecek gücü hissetmedi kendinde. Ama önünde sonunda yüzleşmek zorundaydı o iki çift gözlerin sahibiyle. Namjoon'un alfalardan başka türlerle yakınlık kurmayacağını düşünürdü ama, o an kendisine o kadar yaklaşması oda yetmezmiş gibi burnunu burnuna sürtmesi Jimin'in aklını karıştırmıştı.
Heleki diğerinin yaptıklarını hiç düşünmek istemiyordu. Onun düşündüğünden daha zeki olduğunu tahmin ediyordu. Ama resmen oynuyordu Jimin'le. Jimin yalandan öksürerek yatakta oturur pozisyona geçti. Gözlerini üyelerde tek tek gezdirirken en arkada kapının pervazına yaslanarak kendisine sırıtarak bakan adamla göz göze geldi. Burnuna dolan kokuyla aniden terlemeye başladı. Bu geçen seferki kokuydu diye geçirdi içinden.
"Taehyung ne yapıyorsun sen! Neden feromon salgılıyorsun ikide bir!" diye bağırdığında Jin herkes kaşlarını çatarak kapıya yaslanan Taehyung'a baktı. "Oğlum eğer maksadın Jimin'i baştan çıkartmaksa, bence hiç uğraşma o bir beta hatırlatayım senin kokunun onun üzerinde bir etkisi yok"
Yoongi'nin sözleriyle Taehyung gözlerini devirip yatağa doğru adımladı. Küçük bedenin tam önünde durup ona yukardan bakarak "tch benim gibi baskın bir alfanın onun gibi bir betayla ne işi ola bilir Yoongi hyung Tanrı aşkına. Burada biri birini baştan çıkaracak olsa bu o olur ben değil.
Jimin bir hışımla ayağa kalkıp alfanın önünde durdu ama aradakı boy farkından rahatsız olarak yatağın üzerine çıkıp bu kez kendisi alfaya yukarıdan bakmaya başladı. Diğerleri bu yaptığıyla sırıtırken Jimin Taehyung'un yüzüne doğru parmağını sallayarak "Bana bak alfa kılıklı herif ben neden sani baştan çıkaracakmışım seni. Hem senin sevgilin var ne yapayım ben seni!" sinirle konuştu ve yataktan bir civciv gibi zıplayarak odayı terk etti.
"Ne sevgili mi? Ne sevgilisi lan şerefsiz sevgilin vardı bizim neden haberimiz yok?!"
"Kes sesini Jungkook"
༻❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥༺
Katilcivciv
Ahğğğğ
Hepll
*Helppp
Öleceğimmm
Sungwoon
Ne oldu bebeğim iyi misin?
Minhyun
Jiminiee ne oldu?
Katilcivciv
İnanamayacaksınız
Bu gün Taehyung beni kolumdan tutup odaya çekerek kapıyla arasında sıkıştırıp koklamaya başladıııı
Jisung
Neeee!
Sungwoon