HUDUT

0 0 0
                                    

Evet evleneceğim adamı benden aldılar ama bana kana susamış bi intikam bıraktıklarının haberleri yoktu ve bu intikamdan bazen ben bile korkuyorum.

1 BUÇUK YIL SONRA

Bu gün nedense üstüme bi huzursuzluk var nedenini bilmediğim bi şekilde canımı sıkıyordu normalde takmam ama bu biraz can sıkıcı bi durum olmaya başladı  . Bu akşam uzun zamandır bana sözü olan Mertle akşam yemeğine çıkıcaz .Mert benim 2 sene platonik olduğum lisenin sonunda sevilim olan adam 7 senedir sevgilim .İnişli çıkışlı olsada güzel bi ilişkimiz var o babasından ona miras kalan Holdingin başında. Babalarımız yakın arkadaşdı bende bizim Holdingin başında duruyorum işimide severek yapıyorum uzun zamandır evlilik teklifi bekliyorum aslında ama bunu hiç merte karşı üstelemedim o Holdingin başına geçeli daha 1 sene oldu ama ben 3 senedir bu sektördeyim o daha alışamadı bu yüzden çokta üstelemek istemiyordum ama bu akşam konuyu açmaya karaklıyım.

 Babalarımız yakın arkadaşdı bende bizim Holdingin başında duruyorum işimide severek yapıyorum uzun zamandır evlilik teklifi bekliyorum aslında ama bunu hiç merte karşı üstelemedim o Holdingin başına geçeli daha 1 sene oldu ama ben 3 senedir bu se...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AKŞAM ÜSTÜ

Üzerime beyz sade ama şık kısa bi elbise giydim üstüme tam oturdu çok içime sinmişti. Ama hala sabahki his gitmemişti sanki değer verdiğim biri ölücekmiş gibiydi bu düşünceyi yok edip sedece üşütüğüm için olduğuna kendimi inandırdım .
Siyah şık topuklular ve ona uyumlu küçük siyah çanta taktım gerdanım boş kalınca Mert in geçen gün bana aldığı inci  seti takmaya karar verdim. Saçlarıma hafif bi dalga verip omzuma doğru attım siyah kurdele takıp anahtarları alıp aşağı indim.
*Annee ben çıkıorum  beklemeyin beni geç gelirim haberiniz olsun sonra bana söylenmeyin.*
*Tamam kızım Allah a emanet selam söyle Merte*
*Tamamdır anne  sizde Allaha emanetsiniz*
Yüz yüzee gelmeden yapılan bu diyalogtan sonra evden çıkıp hızlı bi şekilde arabaya bindim ceketim yukarda kaldı ama pekte umursamadım . Mertten mesaj geldi * bebiş her zamanki mekanda seni bekliyorum *   yüzümde olşan ufak tebessümle arabayı çalıştırdım .
Telefona uzanıp Mert i aradığımda meşgul çalmaya başladı daha yazalı 2 dakika bile olmamıştı oysaki .
Kafaya takmadım moralimi bozmak istemiyordum 25 dakika süren yolculuğun sonunda mekana gelmiştim arabası burdaydı, çantamı ve telefonumu alıp arabdan indim buraya bayılıyoruz  manzarası çok güzeldir temiz havayı içime çekip arabanın anahtarını görevliye verip girişe doğru yöneldim . Oldukça güzel ve pahalı bi mekan sahibini hiç görmedim ama bildiğim tek şey çok zengin ve  civardaki yer altı mafyalarını bile dize getiren bir adammış kısacaı karadenizin hakmiyeti onun elindeydi aklı olan kimse o adama bulaşmaz zaten.
İlk önce lavaboya girip sonra Mertin yanına geçerim diyip üstümü başımı düzeltip çıktım  hava güzel olunca terasta oturduğumuz masaya yöneldim içerki taraf garip bi şekilde bom boş tu çok takmadım ama terasta göreceğim şeye hiçmihiç hazırlıklı değildim .

İLAHİ BAKIŞ AÇISI

Ortalık Asenanın çığlıklarıyla çevrelendi bi süre sonra çığlıklar feryada dönüştü .
Mert iki kolundanda terasa uzanan ağacın dalına bağlanmış ve boynu kesilmiş bi şekildeydi her yer kan gölüne dönmüştü ve duvarda ise onun kanıyla  büyük harflerle yazılmış şu sözcükler vardı *ÖLÜM SİZCEDE ÇOK ANİ DEĞİLMİ  .*
Bu normal bi insan için çıldırmak için yeterliydi ama Asena normal bi kadın değidi kıyametin ta kendisiydi

HUDUTSUZ İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin