*Kazuha's pov*
Scara adlı çocuk evine gittiği zaman Heizou ve ben yanlız kalırız.Heizou yemeğini bitirip bana döner ve dik dik bakar,Bana öyle bakmasindan sinirlenirim.
"Niye bana böm böm bakiyon lan"
"Keyfimin kahyası istiyor"
"Keyfinin kahyası sana girsin"
"Teşekkürler"
Aramızda böyle garip bir konuşma geçer ve ben yemeğimi yiyip masadan kalkarim ve kasaya gidip yemeklerin parasını öderim.ve kulaklik ile eve doğru yürürum.Herseyin parasını ben ödemeye alışmıştım çünkü her zaman Heizou ile bir yere gitsek parasını unutuyordu zhongli özentisi.eve girip arkamdan kapıyı kapattığim sırada Akiko'nun ayağıma sürtünme düğünü hissederim.beni özlemiştim çünkü annemler liyue'deydi ve Akiko evde yanlız kalmıştı.Odama gidip üstüme rahat ve günlük kıyafetler giyip bilgisayarın başına otururum ve genshin oynamaya başlarım.Eskiden arkadaşım ile oynardım ama orta okulda ayrıldık ve bu yüzden ben tek oynamaya başladım.Akıko yanıma gelıip mırlamaya başlar, oyunu kapatıp onunla ilgilemirim.. Benim kedim biraz ilgi manyağıydı. Ama bu benim için sorun degildi. Annem'in bana uyumamı söylemesi ile kediyi dışarı çıkarıp yatağa atlarım ve saat 03:00'e yakın uyurum. Okul günü okula erkenden gidip orta sıranın en arkasına oturup yapacak bır şey bulamayınca bir şeyler karalamaya başları. O sırada Heızou gelip yanıma oturur.
"heyyo bbg, wassup"
"Kısaltarak konuşmayı bırak"
"Tamam tamam.. Neyse ne cızıyorsun"
"Bilmem... Bu arada ödevleri yaptın mı?"
"NE.. hangi ödev"
"Mat odevı"
"Heee... Yaptım ben onu"
"İyi, tamam"
Omuz silkip resim cizmeye devam ederim.Aslında ona ınanmıyordum ama bu sefer ınsanmıs gibi davranacaktım.herkez sınıfa tek tek gelmeye baslar ve Heızou yerıne gecer.2-3 dakıka sonra sınıfa matematik hocası yerıne bedenci girer.ben ne olduğunu anlamadan bütün sınıf aşağı iner heizou ise beni beklemeden onlarla bile gider.ben ise umursamayip sinifta kalırım.o sirada şansıma Scara içeri girer.Ne yani ben onla sırada beklerken ön sıralarda daha dün yemek yediğimiz çocuğu görürum.Dun adını ezberlemistim ama bu gun mal gibi unutmuştum.Cocugu gormezden gelip telefonu açar ve tt'de gezinmeye başlarım,o sırada ise Heizou ne alacağından bahsedip fiyatlara küfür ediyordu.
"BUNA LAN, BİR DÖNER 80 LİRA Mİ"
"evet."
"SEN NASIL BU KADAR SAKİN OLUYORSUN KAZUHA"
"annem her gün 200 lira veriyo"
"Zengin velet"
"Anandir zengin velet"
"Ne yalan soyluyim haklısın"
---------------------------------------------
Motivasyonu siktiler aga😘