Eski bir malikanenin, tozlu havası ve pis eşyalarıyla ilgi çeken geniş eski odalarından birinde, en alt katında, kirli ve uzun süredir kimsenin buraya girmemiş olduğu belli olan bu odada, aşağıya doğru eğilmiş, gözleriyle birşey ararcasına etrafı gözetliyordu. Gözüne bir şey takılmış gibi bir anda yere odaklandı. İçinde çöplük, eski eşyalar bulunan kutuların ortasındaki cam parçaları. Kırılmış bir eşyadan olması gereken belki kırık camdan kalma parçalardı. Önceki hali nedir bilinemezdi.
Bir anda dışardan bir ses duydum. Bu ses nereden geliyordu? Şu ana kadar herkesin ölmüş olması gerekirdi. Pencereye doğru kalktığım sırada, Dışarda bir adamın önünde arkası bana dönük dik bir şekilde duran Chae Yeon'u gördüm. Ne garip. Bu normalde olup bitmiş olan kayıtlardan farklıydı.
Normalde Chae yeon'un öldürülmüş olması gerekmez miydi? Neden hayattaydı? Neden kıyafetlerinden kan akıyordu? Üstünde durduğu çimenler, giysileri, elindeki sopa ve karşısındaki kişi kanlar içindeydi. Bu hiç normal değildi. Chae Yeon karşısındaki bilinmeyen kisiye doğru yürürken konuşmaya başladı.
Yeon: "Ne yapmaya çalışıyorsun?"
X: "..."
Yeon: "Beni öldürmeye çalıştın. Ama roller değişmiş gibi, sana bir soru sordum cevapla"
X: "Ben hiçbirsey yapmadım! Sen yanlış anlamış olmalısın"
Yeon: "Yanlış anlaşılma mı?"
Chae Yeon elindeki baltayı kaldırdı ve bilinmeyen kisiye doğru yürüdü. Bilinmeyen kişi kanlı zarar görmüş şekilde sürünerek kaçmaya çalışırken onu bacağından tutup sert bir şekilde çekti. Daha 5 dakika öncesinden kalma vücudundaki şiddet sonucu çıkmış izler ve o morarmış izlerden akan kanlar. Hayatını kurtarmak için bu cüsseli adamdan kaçmaya çalışan yaralanmış ayakları, ve ona zarar vermek üzere olan güçlü olduğu belli bir adam"
"Sence ilk kim ölür? Katilin kurbanımı yoksa katilin kendisimi? Eğer tahmin edemezsen cevabı sana veriyim"
Hayır bu olmamalı! Bu imkansız. İnanamıyorum ve inanmak istemiyorum, bir npc nasıl. Hayır bu hiçbir kayıta benzemiyor. Şuana kadar hiçbir oyunda Chae Yeon npcsi katile yardım eden npclerden birinin katil olduğunu düşünmedi. Ve hiç saldırmadı. Bu hiç normal değil. Ama şimdi o.. katil olduğunu düşünüp şüphelendigi birini acımasız bir şekilde öldürdü. Bunu yaparken yüzündeki soğuk ve sert ifadesi bir an bile bozulmadı. Göz kırpmadan kolayca katletti. Sanki o an önemsiz birşey yapıyormus gibi.. hayır sanki normal birşeymis gibi onu öldürdü. Karşındakinin yalvarışı ölmemek için olan çabası ve haykırışı hiç umrunda değildi. Tek umrunda olan şey. Ona ve arkadaşlarına zarar veren ve öldürmeye çalışan katili öldürmekti. O anda üstümde bir bakış hissettim. Kırmızı gözleriyle bana bakıyordu. Evet kırmızı gözler. Normal hayatta gayet anormal olan ama burada çok normal sayılabilecek türden. Bana olan bu sert bakış karşısında gözlerim açık kaldı. Hareket edemiyordum. Ama hareket etmem gerekiyordu. Bu korkumuydu? Hayır ben bunlardan daha kötülerini yaşadım. Bu şaşkınlıktı. Şuana kadar yaşanan hiçbir şey gibi değildi. Herşeyin dışında birşeydi bu. Onun böyle bir şey yaptığını, ilk kez böyle bir şey yaşandığını görüyordum. Sonunda bu çıkışı olmayan oyunda birşeyler mi degisecekti? Olduğum yerde durup bir süre ona baktım. Oda aynı şekilde bana bakıyordu. Onun bakışları acıma ve rahatlama duygusu içeriyordu. Bunları görüp benim şaşırdığımı farkettigi için belki korktuğumu sandığı için bana aciyordu. Benim için üzülüyordu. Aynı zamanda bu katili kimseye zarar vermeden oldurebildigi ve beni koruyabildigi için rahatlamıştı. Birazda olsa mutluydu. Benden gözlerini kaçırmadan bana doğru adım attı. Ve ismimi soyledi"
"Soo Bada"
Konuşmaya devam etmek üzereydi ama benim ani bir şekilde attığım geri adım onu durdurdu. Aramızda cam olmasına rağmen olanları kavrayamamış bir şekilde, geriye bir adım daha attım. O da bana doğru geldi.
"Soo Bada lütfen dur beni dinle"
Geriye bir adım daha attığım anda yerde çıkık olan eski tahta parçalarindan birine takıldım. Sırt üstü düştüm. Yerdeki kırık cam parçaları elime değdiği anda bir anlık acı ve korku hissiyle irkildim. Elime girmiş cam parçaları ve akan kan. Chae Yeon bunu farketmiş olucak hızlı adımlar atarak bağırdı.
"Soo Bada iyimisin!? Birşeymi oldu? Bir yerine zarar geldi mi?"
"Yeon merak etme iyiyi-"
Sözümü tam tamamlamak üzereyken kafama insan olan ama insan denilemeyecek biri tarafindan çivili sopayla yediğim ölümcül darbe ile yere yapıştım. Bilincim o an gitmişti. Kafamdan akan kan ile bilincimin olduğu son anda camdan son sesle bağırıp koşan Yeon baktım. Kafamdan akan kanlar kan birikintisi olmuştu. Saniyeler sonra olucegim kesindi. Yeon bağırıyordu ama bu halde, kaybettiğim bilincim ile hiçbir şey anlamam mümkün değildi. Yeonun katil sanıp öldürdüğü kişi katil değildi. Sadece katil gibi katile yardim eden npclerden biriydi. Civili sopa ile son bir hamle daha yedim.
"BADA"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Dehşet-
RandomVe o anda arkamda birini hissettim. Kafama yediğim darbe ile kanlı halde yerde yatarken onun bağırışını duydum. "Bada!" .Yeon özür dilerim önünde böyle ölmek istemezdim. Sorun yok. Yine herşey baştan başlıyacak. yine görüşeceğiz.