༄2

95 20 186
                                    


Kazuha Venti ile konuşmasının ardından iki gün kadar geçmişti.

O iki gün içerisinde Kazuha'nın aklında sadece o isim vardı, gerçekten kendisinden daha iyi olabilir miydi bu isim? Raiden Kunikuzushi, nasıl biriydi gözleri ne renkti? saçları ne renkti? İyi dans edebilicek kadar yetenekli ve çalışkan biri miydi?

Kazuha en sonunda düşüncelerini sonlandırınca aklına okuluna uğrama fikri geldi.

Genelde grupça Aether, Venti, Xiao ve Kazuha hep beraber bir şeyler içer pratik yaparlardı gayette eğlenirlerdi bu nedenle onlarla buluşmak istiyordu. Kazuha annesinin yardımıyla tekerlekli sandalyesine oturup zorda olsa kendisi okuluna gitmişti.

Normalde izinli olmasına rağmen arkadaşları için gelmişti. Ayrıca şu Venti'nin bahsettiği ünlü çocuğu da fazlasıyla merak ediyordu.

Kazuha okulunun kendilerine özel olarak bıraktıkları bir sınıfları vardı, okulun en aşağı katında büyük bir sınıftı ve bomboştu normalde orası okulda temizlik malzemelerinin konulacağı yer olarak düşünülse de asansör ilk kattan başladığından temizlik malzemelerini yukarıya çıkartmak zor olucaktı bu nedenle okul müdürü bu fikri saçma bulduğu için bu fikirden vazgeçmişlerdi. Zamanla da o sınıfı gruptan herkes kendince bir şeyler katarak doldurdular.

Odanın bir platformu Kazuha'nın isteği üzerine yüksek olarak tasarlanmıştı tıpkı bir sahne gibi, pot ışıklarına benzer ise bir sürü küçük renkli ışıklar vardı, Aether'ın bastırdığı bir sürü kendi gruplarına ait olan posterler stickerlar ile doluydu duvarlar, birkaç gitar duvarlarda da asılıydı. İlk göze çarpan simsiyah bir bass gitarıydı.
Xiao'ya ait olan Fender marka simsiyah bass gitar onun canı gibiydi ilk çalıştığı yerden ilk maaşıyla almıştı bu nedenle kendiyle de gurur duyuyordu ve bir çok konsere çıktığında bu gitarıyla müziğin alt yapısını oluştururdu.

Simsiyah gitarın biraz üstünde duran kırmızı gibson marka les paul modeliydi. Bu gitar diğer gitarlara göre daha pahalı olduğundan tüm grup kendi paralarını birleştirerek almıştı. Gitardan anlayan ve bilen de tek kişi de Xiao olduğundan Xiao tüm gruba haftanın bazı günleri gitar dersi verirdi. Kazuha'da Xiao sayesinde az buz gitar çalma hakkında bir iki akor ve parça biliyordu.

Okul çıkışı Venti harici grup aşağı katta olan sınıfta toplanmışlardı Xiao, Aether Kazuha'da okulda arkadaşlarının yardımıyla tekerlekli  sandalyesiyle merdivenden aşağı inmişti.

Kazuha: Xiao, Venti nerde?

Xiao: Scara'yı getiriyordur ya da ikna etmeye çalışıyordur

Aether: Bencede

Xiao'nun dediklerini Aether başıyla onaylıyordu. Kazuha Scara adını duyduğunda merak etti ve dudaklarını araladı.

Kazuha: Scara kim?

Xiao ve Aether'ın garip bakışlarına maruz kalan Kazuha sitem etti.

Kazuha: Hadi ama! kim o bilmiyorum..

Xiao: O senin yerine gelicek kişi Kuni ama genelde okulda ona Scara diyorlar

Kazuha: Anladım..

Aether: Bu kazuha da hiç bir şey bilmiyor kazada sadece bacağı kırılmamış galiba-

Kazuha: Aether kapa çeneni..

Aether: İyi ya sustum

Kazuha: Aferin öyle adam olursun

Xiao: Kazuha biraz susta Venti'yi bekleyelim şımarma.

Kazuha iç çekti Xiao'nunda iyi ki bir sevgilisi olmuştu her lafta her cümlede Venti, Venti.

~ᴡᴀꜱʜʙᴜʀɴ [ᴋᴀᴢᴜꜱᴄᴀʀᴀ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin