༄3

84 18 154
                                    


Scara okuldan çıktığın da gruptakilere yalan söylemişti, dışarda dolaşmak ve bir parkta ders çalışmak onun planıydı, hava kararıncaya kadar çalışıp eve dönücekti tek sıkıntı annesi Raiden Ei'ydi.

Hava karardığında Scara endişeli bir şekilde evine varmıştı. Annesinin daha eve varmadığını fark edince iç çekti, annesiyle her ne kadar sürekli kavga ediyor ve onu umursamıyor olsa da geç kaldığı günler annesinin onu eve almadığı ve parktaki banklarda yattığı günler bile olmuştu.

Tabi öyle sanmışta olabilirdi.. eve geldiğinde içeriden ona seslenen kudretli bir sesle irkildi.

Ei: Raiden Kunikuzushi derhal yanıma gel.

Scara annesinin sesiyle beraberinde titremesine de hakim olamamıştı, her ne kadar annesine karşı dirense de annesiydi sonuçta? Korkuyordu elbet.
Belki bu sefer annesinin huyuna giderse dışarı da kalmazdı sakince konuşmaya çalışıcaktı.

Scara annesinin yanına mutfağa doğru adımladı çantasını ise bir kenara fırlattı.

Scara: Efendim anne

Ei: Neden geç kaldın?

Scara: Üzgünüm anne bir daha olmaz.

Ei: Kuni 2 gece geç kaldın 2 gece de parkta yattın hâlâ akıllanmıyorsun napıyorsun bu saatlere kadar dışarıda

Scara oflayıp pufluyordu bir yandan da buzdolabında yiyecek bir iki atıştırmalık arıyordu.

Ei: Kuni ben konuşurken yüzüme bak

Scara: Anne geç saate kalmamı istemiyorsun ama geç kalınca da parkta yatırıyorsun? Parkta yatsam daha iyi

Ei bir elini yüzüne götürüp sabır çekiyordu adeta böyle inatçı ve tıpkı ona benzeyen bir oğlu olması onu oldukça zorluyordu sinirli bir ses tonuyla emir verdi.

Ei: Kuni yatağına git uyu gözüme görünme

Scara: Açım aç! Yemek!

Ei: Yemek yok sandviç ye

Scara: Senin yemek yaptığın nerede görülmüş ki zaten evde yemek olsun, beceriksizin önde gidenisin

Ei olduğu yerde donup kalmıştı Scara mor gözlerini dikmiş, gözleri alev gibiydi sert bakışları rahatsız ediciydi ama sessizliğini de koruyordu bir yandan Ei.

Ei: Yemekte yok sana odana git Kuni

Scara: Hiç bir şey yemedi-

Ei: Derhal.

Scara: Anne..

Scara elindeki sandviçi masaya koydu oflayarak odasına doğru ilerledi bir yandan da söyleniyordu sinirli sinirli. Odasına geldiğinde üstündeki kiyafetleri değiştirdi, rahat giysiler giydikten sonra telefonunu alıp yatağına uzandı.

Scara telefonunda ki Whatsapp uygulamasına girdi Venti'nin profilini ve kendi kaydettiği ismini görünce ona yazdı.

Mommyissues
Venti?
Napıyorsun

Venti'den cevap gelmemişti. Scara'da Venti'nin meşgul olduğunu varsayarak daha fazla mesaj yazmadı ve Instagram da dolaşıp vakit öldürdü.

Venti'de Scara'nın tahmin ettiği gibi meşguldü. Venti Xiao'nun evine geçtiğinde ikiside direkt sevişmeye geçmişlerdi fırsattan istifade Xiao'nun babası ve annesi yokken.

Xiao'nun annesiyle babası bir iş gezisine çıkmışlardı bu nedenle 1-2 gündür evde yoklardı ve Xiao kendisine ne yasaksa evde hepsini yerine getirmişti. Annesiyle babasının odasını karıştırmak, babasının oldukça para verdiği parfümleri kullanmak, evde yüksek sesle müzik ve televizyon izlemek, annesinin ve babasının yatağında uyumak, komşuları rahatsız etmek.

~ᴡᴀꜱʜʙᴜʀɴ [ᴋᴀᴢᴜꜱᴄᴀʀᴀ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin