Prolog

19 4 0
                                    


- Wiadomości z ostatniej chwili - odezwał się kobiecy głos z telewizora. - Znajdujemy się w miasteczku Ashland w stanie Oregon. - dziennikarka stała na tle osiedla przy Green Lane, spokojnej cichej okolicy, doskonale wszystkim znanej, nad głową unosiła parasol, ponieważ tej nocy szalał siarczysty deszcz, nie wspominając już o nadchodzącej burzy. - To tutaj przy Green Lane w domu burmistrza niecałą godzinę temu rozegrała się tragedia. - Za nią faktycznie migały czerwono - niebieskie światła w ulewie a zaraz przy podjeździe dało się dostrzec również techników policyjnych. - Doszło do brutalnego morderstwa nastolatki, z naszych informacji wiadomo, że dziewczyna uczyła się w miejscowym liceum. - Dziennikarka z przejętym wyrazem twarzy spojrzała na moment w stronę domu, cały teren zabezpieczony był charakterystyczną żółtą taśmą. - Policja jak na razie nie podaje szczegółów tych makabrycznych wydarzeń, ale udało nam się porozmawiać z jednym z sąsiadów Z jego relacji wynika, że rodzice nastolatki spędzali dzisiejszy wieczór za miastem. To on zainterweniował i wezwał policję gdy około północy usłyszał krzyki dochodzące z domu sąsiadów, niestety nastolatka nie przeżyła. Aktualnie nie mamy informacji kto stoi za tymi makabrycznymi wydarzeniami. Składamy wyrazy współczucia rodzinie Pana burmistrza. - tymi słowami zakończyła swoje wystąpienie.

Tamtej deszczowej nocy początkiem lata nikt już nie był bezpieczny, życie mieszkańców Ashland zostało zakłócone, a kluczowym pytaniem, które zadawali sobie wszyscy wokół było kto i dlaczego zamordował córkę burmistrza.

Bloody LiesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz