2.BÖLÜM:ANLAŞMA

20 4 10
                                    

Babamın ölümünün ardından bir hafta geçmişti.artık kardeşlerim eski kardeşlerim değildi.

bu gün Amarisin taç giyme töreni var,ve bunu mahvetmek için elimden geleni yapıcam. Baris ile evleniyorlar,taht onun olduğunu düşünüyor

Pearla ise,çok soğuk davranıyordu.

giydiğim kabarık elbisenin altına yürüyüş pantolonu giydim,ne kadar rahatsız olsam'da umrumda değildi.ağalamaktan morarmış gözlerime periler kapatıcı sürüyordu.törene 1 saat kalmış,Amarisin yüzündeki ifadeyi görmek için heycanlanıyordum.

periler işlerini bitirince onları odadan kovdum.
Beze sarılı bıçakları cebime sıkıştırdım.kendi yarattığım ayakkabıyı dikkatlice giydim. arka tarafında bir düğme vardı.düğmeye basınca ayakkabının ön kısmında sivri bıçak çıkıyor.
Zekice tasarlamışım değilmi. ayakkabıyı etek sayesinde görünmüyordu bu kimsenin dikatini çekmezdi.

kapım aniden açılınca kendime çeki düzen verdim. Baş muhafız Jeff içeri girdi."efendim tören başlıyor,leydi Amaris sizi bekliyor"göz devirip elimle gitmesini söyledim. Ne dediğimi anlamış olacak ki önümde eğilip gitti.

planımı tekrar gözden geçirip,kapıyı açtım.usulca merdivenlerden inerken Pearla yı gördüm. Mor ve gösterişli bir etek giymişti,eski halinden eser yoktu.Beni görünce hemen başka insanların arasına girdi.demeki yine yalnızım.

boş bir masa bulup oturdum.etraf fazla süslü ama bir o kadarda zarifti. etrafa bakındığımda elektirik kutusunu gördüm,olabildiğince elektrik kutusuna yakın olmalıydım. Herkes önlerde olduğu için kimse beni görmüyordu kabarık elbiseyi üstümden çıkardım.ilerideki buz kovasını elime aldım.

nereye boşalta bilirim diye düşünürken bir adam geldi."bir buz alabilir miyim güzel kız"yarı sarhoş olduğu belliydi.kovayı baştan aşağı kafasına döktüm."dondum!!!"diye bağırınca, paçasına kıvılcım koydum.bu sefer "yandım!!!"diye bağırarak tuvalete koştu,büyük bir kahkaha atım.

Kovanın ağzına kadar kırmızı viskiden koydum.
Dikkatli adımlarla Amarisin oturacağı sandalyenin biraz uzağına viskiyi yerleştirdim.tekrar elektrik kutusunun yanına döndüm.aniden romantik bir müzik çalmaya başladı.tüm çiftler piste dans ediyor ama ben Amarisin gelmesini bekliyordum.

Pearlada bir adamla dans ediyordu.tam adama hesap sormaya gidecektim ki,Pearlanın eski Pearla olmadığı aklıma geldi.

Babanız ölse kardeşlerinize daha çok bağlanmanız gerekir.değilmi. ama biz daha da uzaklaştık.tek sebebi,şöhret.müzik kesildi Amaris ve Baris kol kola içeri girdiler. Amaris beyaz kabarık, hata fazla kabarık bir elbisesi vardı. Baris ise beyaz bir takım elbisesi giymişti,bu elbise çillerin ortaya çıkartıyordu.

sonunda o an geldi elektrik kutusunu açtım cebimdeki beze sarılı bıçakları yer dizdim hangisini seçeceğime karar verirken bir ses duyuldu.

"bu gün ölen lord Cedric in yerine gelecek,leydi Amarisin taç giyme törenine hoş geldiniz"
Leydiymiş kendisi yemektek sonra gazoz içip geğiren bir kız.

sonunda sivri bir hançeri elime aldım,diğer bıçakları beze sarıl tekrar Cebime atım.biraz konuşmayı dinledim.
"leydi Amaris kendi özgür iradenizle,lord Cedricin yerini almayı kabul ediyor musunuz"işte beklediğim an.

elektirk kablosuna hançeri sertçe geçirdim ışıkların yarısı söndü.koşarak masaların üstünden içecek reyonuna yaklaştım.altımda bir ateş oluşturdum ve ateşle birlikte tavana ulaştım.
bir kaç ışıklandırma yı kırdım.

Amarisin "ne oluyor!!" Diye bağırdı. Ateş sayesinde yere indim,önüme çıkan bir kaç muhafızı boynunu kestim. kan deli gibi fışkırıyor,yüzüm kan içinde kalınca kaçma vaktinin geldiğini anladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜÇ SUİKASTCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin