"Anne"
"Baba"
"Neredesiniz"
Ne kadar bağırmasına rağmen evin içindeki tek ses saatten yükselen sesti bu kadar sessizliğe alışmadığı ve korktuğu için son sesiyle bir anda Hole çöküp ağlamaya başladı.Bir saat kadar öyle ağlayarak oturdu ama sonra kapının açılma sesi geldi kulağına, kapının açılma sesiyle onunda ağlaması kesildi ve kapiya koştu kapıya gelince elinde büyük kahve rengi bir bavul ve üstünde çamur olan babasını gördü babası ise kızını görünce şaşırdı ve gözlerini açarak,
"Papatyam bu saate ne işin var ayakta,senin uyuman gerekiyor" dedi kız ise babasının üstündeki çamuru ve kiri umursamadan kollarını boynuna dolayıp sıkıca sarıldı.
"Çok korktum baba,uyandım sizin yanınıza geldim ama siz yoktunuz"
Sonra aklına gelen seyle babasinin gözlerine bakarak,"Annem nerede baba sen buradaysan o nerede"
Babası sıkıntılı bir nefes verip,"Annenin biraz işi var papatyam sen güzelce uyuyup uyanirsan gelecegini söyledi"
"Gerçektenmi?,ama ben ikinizle uyumak istiyordum neden gittiki şimdi?"
"Dediğim gibi papatyam biraz işi var sen şimdi uyu annen yarın gelecek"
Kız itiraz etmedi zaten itiraz edecek bir şey kalmamıştı o yüzden sakince odasına çıkıp uyudu.Kızı uyuduktan sonra temizlenip kızının yanına yatan ege özdemir ise saatler önce yaptığı katliamı görmezden gelerek kızının mis gibi kokusu ile uykuya daldı.
•
Sabah olduğunda mislina mutlulukla gözlerini açtı ve hemen mutfağa koştu babası her zamanki gibi ona krep yapıyordu ama yanında bir eksiklik vardı, orada her zaman annesi olurdu ama bu sabah yoktu babası kızının geldiğini hissedip arkasını döndü ve yanilmadı arkasında gördüğü kızına gulumseyerek,"Günaydın papatyam"dedi fakat mislina hemen,
"Annem nerde sabah olunca gelceğini söylemiştin" ege kızıyla göz göze gelmek için eğildi ve,"Annenin biraz daha işi varmış papatyam bu gün ikimiz kahvaltı yapacağız"
Mislina ise ağlamakli bir sesle
"istemiyorum kahvaltı falan annem gelsin"ege sıkıntılı bir nefes verip,"Kızım annenin biraz işi var ama hemen halledip gelecekmiş hadi biz kahvaltımızı yapalım tamammı?" Mislina kabul etmek istemese de mecburen kabul etmek zorunda kaldı.
Kahvaltılarını yaptıktan sonra ise boyama yapıp bisiklet sürüp eğlendiler ege özdemir bir çocuğun hayatını karartırken kendi kızına ışık olmaya çalıştı.•
Ateş kuytu saatlerdir önündeki cesetlere bakıyordu,anne ve babasının cesetlerine.
Her zamanki gibi yatağında uyuyordu fakat bir şey onu uyandırdı ve aşağıya indi ama indiğinde amcası olarak gördüğü babasının en yakını babasını ve eşini öldürüyordu ateş bir anliğina neden kendi eşini ve babamı öldürüyor diye düşündü o an hicbirsey yapamadı fakat merdivenlerden annesi çiğlik çiğliga inince irkildi o yöne baktığında annesi oğlunu görmeden kocasina siper oldu, amcası annesini işine engel olduğu için elinin tersiyle itip yana savururken işine devam etti ama annesi duracak gibi değildi ve yeniden kocasına siper olmaya çalışırken amcası bu sefer bıçağı annesine sapladı ama ateş sanki ayaklarına taş bağlanmış gibi yere mihlanmisti.
Amcasi biçağı yeniden annesine batırdı ve annesi kanlar içinde yere yığıldı fakat amcası soğumuş gibi durmuyordu çantasından baltasini çıkarıp üçünüde ortadan ikiye ayırdı, yerinden kalkarken ateşi görmedi bile, kendi eşini daha fazla parçalara bölüp bavula koydu ve evi terk edip ateşi bu travmayla baş başa bıraktı.
Ve ege özdemir bir çocuğun hayatını karartıp kendi çocuğuna ise ışık olmaya çalıştı.
•
Herkese merhaba!
Ben sümeyye arpat bu benim ilk kurgum inşallah kurgumu beğenir ve bolca yorum ve oy atarsınız🎀Sizi seviyorum🎀
Diğer bir bölümde görüşürüz🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİRLİ SARMAŞIK
Gizem / GerilimKuytu ve Özdemir ailesi çok iyi anlaşan iki aileydi; Ta ki iki kişinin ihaneti 3 kişinin canına mal olup 2 kisininde hayatını rüyadan kabusa cevirene kadar. Unutmayınki,duşünülmeden yapılan her günahta suclularda, masumlarda acı çeker.