𝗕𝘂 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝘀𝗺𝘂𝘁 𝗯𝘂𝗹𝘂𝗻𝗺𝗮𝗸𝘁𝗮𝗱𝗶𝗿 𝗹𝘂𝘁𝗳𝗲𝗻 𝗿𝗮𝗵𝗮𝘁𝘀𝗶𝘇 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸𝗹𝗮𝗿 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝘀𝗶𝗻!!! 𝗞𝗲𝘆𝗶𝗳𝗹𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿 <𝟯𝟯
••••
YUQİ
Tinyeon
-Pist
-Yuqi
-Evde misin?Yuqisong
-Evdeyimm
-Niye kiTinyeon
-Seninle konuşmam gereken
bir kaç şey var
-Size gelebilir miyim?
-Bir kaç saatliğineYuqisong
-Sonsuza dek bizde kalsan|
-Tabi gelebilirsinn
*💖*Tinyeon
-Teşekkürlerrr
*💝*•••
Kapıyı açtığımda Soyeon direk içeri girip kolumdan tutup beni koltuklara oturttu ve yüzüme baktı.
-Soyeon? Bu kadar önemli benimle ne konuşabilirsin?
Soyeon"Soyeon. Direk konuya gireceğim"
Merakla ne diyeceğini beklerken ağzından kalbimin çıkmasına sebep olacak kelimeler çıktı.
Soyeon"Biliyorum çok erken oldu ama, ben sana aşık oldum"
Ne diyeceğimi bilemiyordum. Sanırım konuşmayı unuttum.
Soyeon"Dediğim gibi çok erke-"
Sözünü bitirmesine izin vermeden dudağına yapıştım ve onu itip üstüne çıktım. Üstündekileri çıkarıp bir kenara attı. Aynı şekilde bende. Direk dudağına yapıştım. İçimde ona sahip olma isteği git gide artarken dudağını öpmeyi bırakıp göğüsünü ağzıma aldım. Bir yandan Soyeon'un göğüsünü emerken diğer yandan göz ucuyla ona bakıyordum. Saçı dağılmış ve kafasını arkaya atmıştı. Ağzından düzensiz nefesler veriyordu ve kısık kısık inliyordu.
Yattığı yerden kalkıp kucağıma çıktı ve zıplamaya başladı. Aniden parmağımı ağzına alıp emmeye başladı.Soyeon"Bu şekilde hiç eğlenceli olmuyor, içime gir"
-Sana.. sahip olmama izin mi vereceksin?
Soyeon"Seninle ilk tanıştığım günden beri bana sahip olmanı istedim"
-Öyleyse bu anı asla unutmayacağım
Gülümsedi.
Soyeon"Bende"
Kucağımda zıplarken aniden elimi altına koydum. Bir anda içine girdiğim için böyle yapmamı beklemiyordu. Tırnaklarını sırtıma batırırken acı hissetmiyordum çünkü sadece inlemelerini duyuyordum.
Soyeon"Yuqi..ikinci parmağın.."
Direk altına ikinci parmağımı soktum. İnlemeleri artınca onu kucağımdan indirip koltuğa yatırdım ve üstüne çıktım.
-Boşalmaya yakın mısın?
Soyeon"Hayır"
-Güzel, o halde yaptıklarıma dayanman gerekecek
Vajinasına eğilip yalamaya başladığımda elleriyle saçımı kavrayıp inlemeye devam etti. Dilimle içine girdiğimde bacakları titremeye başladı.
Soyeon"Yuqi hızlan!"
Ona daha çok zevk vermek için içinden çıktım ve yüzüne bakıp sırıttım.
Soyeon"Yuqi.. Devam et.."
-Peki
Vajinasının üst kısımlarını yaladım ama içine girmedim.
Soyeon"Sikeyim.."
-Dayan biraz..
Parmaklarımı vajinasının üstünde gezdirmeye başladım.
Soyeon"Yuqi devam et! Siktir!"
Üç parmağımı aniden içine attığımda çığlık attı.
Soyeon"Hızlan! Lütfen yavaşlama!"
İki parmağımı içinden çıkarıp tek parmağım ile içinde daireler çizmeye başladım. Bacaklarının titremesi artınca hızlıca içine gir çık yapmaya başladım. Aniden elime boşalınca rahatlamış yüzüne baktım.
-Artık benimsin
••••
𝗨𝘁𝗮𝗻𝗰𝘁𝗮𝗻 𝘆𝗲𝗿𝗶𝗻 𝗱𝗶𝗯𝗶𝗻𝗲 𝗴𝗶𝗿𝗲𝗿𝗲𝗸 𝘀𝗺𝘂𝘁 𝘆𝗮𝘇𝗺𝗮𝗸 𝗻𝗮𝘀𝗶𝗹 𝗵𝗶𝘀𝘀𝗲𝘁𝘁𝗶𝘆𝗼𝗿:💅🏻✨ 𝗗𝗶𝗴𝗲𝗿 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝗴𝗼𝗿𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝘇𝘇
💗✨