Sınıfa yorgun bir şekilde girdim. Sıraya başımı koyup gözlerimi kapattım. Tam sınıf boşaldı artık güzel bir uyku çekerim diye düşünürken koridorda ve bahçede yayılan çığlık sesiyle irkildim. O nasıl bir çığlıktır ya kimse ses telleri hakkında kötü düşüncelerim var. Bahçeye baktığımda bütün kızların orada toplandığını görünce kesin okuldaki popi erkeklerin etrafında toplanmışlardor diye düşünmüştüm ama bahçeye doğru yaklaşan beyaz aracı görünce duraksadım. Bu genelde ünlülerin kullandığı o lüks arabalardan değilmiydi. Sonra tekrardan kızlara baktığımda elletinde yazanlar ile olayı şimdi anlamıştım.....
Merhaba arkadaşlar ben Yoon Sun Eun. Tahmin ettiğiniz gibi lise öğrencisiyim.17 yaşindayım.
Hani kitaplarda veya filmlerde olan kötü çoçuk ve ona aşık olan iyi masum kız vardır ya hah işte oradaki erkek rolünü ben oynuyorum tabiki bu dışarıdaki insanların değişiyle. Genelde kimse ile konuşmam sessiz sedasız biri olarak tanımlarlar beni kimse beni sinirlendirmeye cüret edemez bu sert görünüşümden. Evet hemen sinirlenirim ama hak edenlere iyi hak etmeyenlere kötü davrandığım için ne zaman nerede sakin olacağımı bilirim.
Haa biraz sinirli bir tip olsamda (başkaların değişinde) benimde her normal insan gibi en yakın arkadaşlarım var ve bunlardan en çok sevdiğim iki arkadaşım Lee Hye Su ve Choi Yun. Çoçukluktan beri tanışıyoruz.
Birde canımdan çok sevdiğim bir abim var şimdi dış ülkede üniversite okuyor. Size en baştan anlatmaya başlıyım.
21 Eylül 1998 Busan şehrinde doğdum.Annem ve babam yok. Ha annem ve babama noldu diye sorarsanız öldürüldüler.Sebebi ne ,kaçırıldılar mı ,kim öldürdü bunların giç birini bilmiyorum çünkü ben annem ve babam öldürüldüğünde daha 3 yaşındaydım kim öldürdüyse çocuklarını annesiz babasız bırakacağını o küçük çocuk için ne kadarda değerli olduklarını ve anne babasından başka sadece abisi olan bu çocuğu böyle bırakmam yanlış olur diye dülünmemiştir tabi. Annem ve babam öldükten sonra abim ile yetimhaneye bırakıldık sonra bizi çok tatlı bir kadın annemin yokluğunu bana hissettirmemeye en azından çalışan bu kadın benim ailemden sonra en çok değer verdiğim insanlardandı ama o da beni yanlız bıraktı. O da benden kaçmak için toprağın altına sığında ama abim ile beraber hayata tutunduk ve ev satın aldık şuan küçük ama ihtiyaçlaçlarımızı karşılayan bu evi nasıl aldığımızı düşünüyorsanız. Abim ile hem çalışıyor hem de okuyorduk ve liseyi birincilik ile bitiren abim üniversiteyi de birinci sıradan girmişti ve hemen bursluluk için yapıştılar abime. Bende okulumda birinciyim ve benim de peşimi bırakmıyorlar. Neyse
Gelelim aşk meselesine. Her kız gibi benimde aşık olduğum bir çocuk var ama o beni kullandı o yüzden onu artık sevmiyorum. Belki kendimi kandırıyorumdur böyle derken çünkü onu uzun zamandır görmüyorum ve kalbimde nedense onu özlüyorsun diyormuş gibi ona karşı herkese çarptığından farklı çarpıyor. Ama pes etmek yok ben onun peşinden gideceğime o benim peşimden gelsin değil mi .
Ha bir de şu beyaz araba ve kızların çığlıklarının nedenini merak ediyorsanız söyliyim. Şöyleki bir hafta önce okullar açıldı ve okula geldiğimde herkezin elinde telefon internetten bir şeye bakıyorlar arkadaşlarıma sorduğumda bana EXO'nun bu okulda çekim yapacaklarına veya okumaya geleceklerini söylemişti o da tam emin değilmiş. Tam bir haftadır bu kızları çekiyorum işte "Exo buraya geliyor çünkü burada bir kızı seviyormuş hepsi, okula gelmelerinin sebebi hayranlarıyla yakın olmalarıymış neymiş efendim buraya gelmeleri için hayranlar ısrar etmiş onlarda kırmak istemedikleri için buraya gelmişler" gibi bin tane laf duydum tamam dersin okula gelmelerinin sebebi çekimmiş falan ama bizimkilerin kafası güzel olduğu için uydurdukları şey " buraya öğretmen olarak gelmişler " işte bu lafı bile duydum. Adamların 3 milyondan fazla hayranı var onca akıllı güzel kızların arasından bizim okulun kızları gibi bir okulu seçmeyi nasıl başardılar acaba.
Haa ben EXO hayranımıyım ????
Nasıl desem müziklerini şarkılarını falan dinliyorum danslarını falan yapıyoruma ama fan, hayranlık gibi şeyler bana ters geldiği için fazla ilgilenmiyorum.
MEEHABA ARKADAŞLAR BELKİ DE DELİRDİM KİTABINA HEPİNİZ HOŞGELDİNİZ.İLK BÖLÜMÜM VE BU KİTABI BEĞENMENİZİ UMUYORUM.BİR ÇOK OLAY OLACAK. TÜM EXO-L LERE SELAMLARIMI SUNUYORUM HEPİNİZİ ÖPÜYORUM.EYER YAZIM YANLIŞI VS. BİR ŞEY VARSA KUSURA BAKMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki de Delirdim.
Teen FictionEXO ve benim hikayyem onca zorlukların arasında bana yardımcı olan 12 erkek o karanlık dünyada bana ışık tutan 12 erkek ve doğru insanlara güvenmemi sağlayan olaylar..............