MARKET

62 4 2
                                    

Okula başlayalı 2 gün falan oldu ama onca olayla karşılaşıyoruz. Şuan Lay ile bahçedeki yeşil çimenlere oturduk. Tanışma faslı yapıyoruz. Niye benimle ne konuşacağını gerçekten çok merak ediyorum. İlk baş bir hata yaptım falan diye düşünmüştüm ama kibar bir şekilde benimle konuşmak istedi. Lay çok kibar bir çocuk. Benimle konuşmak isterken hep kibar davranıyor. Layin kibar olduğunu duymuştum ama inanmamıştım. Hayranlarına böyle davranıyordur diye düşünüyordum ama yanılmışım.

"Eminim benimle neden konuşmak istiyor acaba diye düşünüyorsundur. "

"Aslında evet biraz öyle düşünüyorum."

"O zaman söyleyim. Geçenki çocuğu hatırlıyor musun?"

"Evet."

"O çocuk niye sana öyle davranıyordu ? Yani yanlış anlama eyer anlatmak istemezsen anlarım."
"Aslında şöyle ki o benim arkadaşım."
"Arkadaşınsa sana niye böyle davrandı."
"Neden bende bilmiyorum aslında ama sanırım sarhoştu."
"Hmm yani sırf bu yüzden."
"Evet."
"Çok güzel dans ediyorsun." Bu sözü söyledikten sonra yüzüme baktı ve dişlerini ve o tatlı derin gamzesi göstererek güldü. O kadar tatlıydı ki şuan.

"Teşşekkür ederim. Ne zamandan beri beni izliyordunuz. "

"Aslında biz çatıda oturuyoruz ve hep sen oraya geliyorsun ve dans ediyorsun."

"Gerçekten de güzel mi dans ediyorum."

"Aslında bence dansın çok iyi ama kendi fikirlerini katmıyorsun."

"Nasıl katmıyorum."

"Mesela sanırım demin call me baby dinleyip dans ediyordun sanırım. Ve call me baby deki figürleri yapıyorsun.Kendi hareketlerini yap"
Yüzünü anlamayan tavırlarla baktım.

"Yani kendin istediğin gibi dans et özgür ol."

bu sözü ile düşünmeye başladım işte ben özgür müyüm ki özgür olsaydın her istediğimi yapardım ama yapamıyorum mesela şuan mutlu olmak istiyorum. Gülmek isterim ama bunları yapamıyorum.

"Ben özgür olamıyorum ki ." Aklımdan geçen ilk şeyi Lay'e söyledim ilk baş kaşlarını çattı sonra

"Anlıyorum." dedi. Normalde niye özgür olamıyorsun gibi kelimeler söylerlerdi ama bu sefer öle olmadı şaşırdım.

"Niye diye sormayacak mısın?"

"Anlatmak istemediğin durumlar olduğunu düşündüm."

"Sen benim aklımı mı okuyorsun." dedim gülerek.

"Aslında yüz ifadenden anladım insanları inceleyerek ne düşündüklerini tahmin ediyorum."

Bu cümle karşısında gülümsedim. Sonra birden aklıma gelen soruyu yine yönelttim.

"Siz bizden büyüksünüz peki burada ne işiniz var gerçekten anlamıyorum.?"

"Bunu zamanı gelince anlarsın ufaklık." ufaklık mı ? gerçekten mi?

Biraz daha oturduk ve ben hocanın yanına gitmem gerektiğini söyleyip yanından ayrıldım.

Öğretmenler odasına geldim ve hocamı bulduktan sonra yanına gittim.

"Öğretmenim."

"Merhaba Sun Eun."

"Beni çağırmıştınız."

"Evet seninle iki konu hakkında konuşmak istiyorum. Birincisi bugün niye geç kaldın?"

"Hocam ben revirdeydim gerçekten."

"Tamam bu konuyu kabul ediyorum çünkü hemşire bana haber verdi.Ve ikincisi bugün neden ordaydın.?"

Tamam bu soruyu gerçekten beklemiyordum. Ne diyebilirim ki hocam arkadaşım sarhoştu sonra beni sevdiğini söyledi aslında o benim eski sevgilimdi..........

"Hocam ...... şey ....ım ben . Bugün çatıya gitmiştim inerken merdivenlerden düştüm de." aslında çok da kötü bir uydurma değildi.

"Merdivenlerden mi?" bu hoca neyi anlamıyor ki.

"Evet." hoca bana gözlerin kısarak baktı ve ilk baş anladı sandım sonra çıkabileceğimi söyledi zaten okul da bitmişti koşarak eve gittim.

Evin önüne gelince çantamdan anahtarımı çıkardım ve kapıyı açtım içeri girince her yer sessindi. Her zaman ki gibi. Üstümü değiştirdim ve o kısacık etekten kurtuldum. Sonra televizyonun başına geçip bir kaç bir şey yiyip alışveriş yapmak için markete gittim. Abim her ay para yollar ve ben bunlarla yemek alışverişi, gerek varsa kıyafet alışverişi ve kitap alırdım.

Markete gitmek için üstümü değiştirmem gerekiyordu t badi ve şort ile gidilmez öyle değil mi?

Hemen üstüme gri eşofmanlarımı geçirip yola çıktım. Market o kadar uzakta değildi ama çok ta kısa değildi. Yürüyerek 20 dk. varılacak bir mesafede idi. Kulaklığımı  taktım ve müzik listeme girdim. İçinden bir şarkı seçip yoluma devam ettim.

Markete geldim ve otomatik kapının açılması ile içeri girdim market arabası alıp marketi gezmeye başladım.Alacaklarımı  arabaya yerleştirip devam ettim. Neredeyse tüm araba dolmuştu ki omzumda bir el hissettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Belki de Delirdim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin