Ο Δημήτρης έχει μείνει με το στόμα ανοιχτό και η Άννα του πιάνει πάλι το χέρι.
Άννα: Δημήτρη μου τι έγινε, γιατί σκοτείνιασες;
Δημήτρης: Τίποτα ολα καλά είναι, δεν έγινε κάτι αλήθεια σου λέω Άννα.
Άννα: Σε εμάς μπορείς να μιλήσεις αν θες.
Δημήτρης: Καλά στο τέλος της σεζόν θα μου κάνει πρόταση η Λουτον από την Αγγλία και είμαι σε σκέψεις τώρα.
Άννα: να την σκεφτείς την πρόταση σοβαρά αλλά μέχρι τότε να δώσεις βάση στον Εθνικό.
Αγγελική : Έχει δίκιο η Άννα αυτό πρέπει να κάνεις.
Δημήτρης: έχετε δίκιο σας ευχαριστώ πολύ. Εκείνη την στιγμή ο Σερβιτόρος τους φέρνει τα ποτά τους. Μετά από μια ώρα και αφού έχουν πιει τα ποτά τους ο Δημήτρης λέει στην Άννα να μείνει μαζί του γιατί εκείνη μένει λίγο μακριά.
Δημήτρης: Άννα θα μείνεις μαζί μου σήμερα γιατί μένεις λίγο μακριά.
Άννα: Εντάξει Δημήτρη μου ότι πεις . Έτσι η Άννα και ο Δημήτρης πήγαν στο σπίτι του και μπήκαν μέσα. Όταν μπήκαν μέσα στο σαλόνι η Άννα πηδηξε στην αγκαλιά του Δημήτρη και άρχισε να τον φιλάει παθιασμένα.
Δημήτρης: Άννα είναι λάθος αυτό που κάνουμε, ήμαστε κολλητοί.
Άννα: Αφού το θες και εσύ το βλέπω στα μάτια σου,κάνε μου έρωτα Δημήτρη μου .
Δημήτρης: όπως θες Άννα. Έτσι άρχισαν να φιλιούνται παθιασμένα. Ο Δημήτρης τους οδήγησε στο κρεβάτι του . Βγάλανε ο ένας τα ρούχα του άλλου και κάνανε σεξ μέχρι τα μεσάνυχτα. Αφού τελείωσαν κουρνιασαν ο ένας στην αγκαλιά του άλλου.
Άννα: το ήθελα τόσο πολύ αυτό, το περίμενα καιρό να γίνει.
Δημήτρης: Και εγώ το ίδιο Άννα.
Άννα : Καληνύχτα Δημήτρη μου
Δημήτρης: Καληνύχτα Άννα μου. Έτσι τους πήρε ο ύπνος αγκαλιά.
YOU ARE READING
Η Άννα Δικηγόρος και ο Δημήτρης προπονητής ποδοσφαίρου
FanfictionΗ Άννα και Ο Δημήτρης είναι κολλητοί φίλοι, ο Δημήτρης είναι προπονητής ομάδας ποδοσφαίρου και η Άννα δικηγόρος και ο ξαφνικός έρωτας τους