Κεφάλαιο 9

27 3 4
                                    

Το δεύτερο ημίχρονο ξεκινάει και την μπάλα την έχει ο Εθνικός.
Σχολιαστής: ο Εθνικός έχει την μπάλα με τον Αθανασίου αυτός την δίνει στον Θοδωρή, ο οποίος σουτάρει από μακριά και κάνει το 4-2. Η Άννα και η Αγγελική πανηγυρίζουν έξαλλα ενώ ο Δημήτρης δίνει οδηγίες.
Δημήτρης : συγκεντρωμενα στην άμυνα και όχι αλλά λάθη. 
Σχολιαστής: ο Εθνικός παίρνει πάλι την μπάλα με τον Αθανασίου εκείνος κάνει μια μακρινή μπαλιά και βρίσκει τον Θοδωρή ο οποίος κάνει το ψαλιδακι και κάνει το 4-3 . Ο Ιωνικός δοκιμαζει ενα σουτ με τον Μαντζη αλλά  ο χουαντερσον μπλοκάρει σταθερά. Κάνει το βολέ και βρίσκει τον Άκη ο οποίος περνάει τους πάντες, σουτάρει και κάνει το 4-4 . Η Άννα και η Αγγελική πανηγυρίζουν και φωνάζουν το όνομα του Δημήτρη ενώ ο Μαρκέτος πανηγυρίζει με σφιγμενες τις γροθιές του . Μετά από λίγα λεπτά ο Διαιτητής σφυρίζει την λήξη του ματς.
Ο Δημήτρης πάει στα αποδυτήρια μαζί με τους παίχτες του ,όμως ο Μάρκος πάει στις κερκίδες εκεί που είναι η Άννα.
Μάρκος: Εγώ είμαι ο Μάρκος, θες να βγούμε ένα ραντεβού;
Άννα: Εγώ είμαι η Άννα και όχι δεν θέλω και του χώνει ένα χαστούκι, δεν μου αρέσεις καθόλου. 
Μάρκος: όπως θες . Ο Μάρκος φεύγει και πάει στα αποδυτήρια. Όμως το σκηνικό το είδε και ο Σταύρος ο οποίος πάει και το λέει στον Δημήτρη,και εκείνος γίνεται έξαλλος.

Η Άννα Δικηγόρος και ο Δημήτρης προπονητής ποδοσφαίρου Where stories live. Discover now