Başlangıç

7 1 3
                                    

Jülide adında genç bir kız vardı ve onun da daha tanımadığı Nuri adında birisi vardı bu küçücük dünyada. Jülide sanat galerilerini çok severdi, her zaman gitmeye çalışırdı. En sevdiği tablo da "One Punch Lisa" adında bir tabloydu.

 En sevdiği tablo da "One Punch Lisa" adında bir tabloydu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nuri ise neredeyse tam tersiydi. Sanat galerilerine gitmezdi, sanattan anlamazdı çünkü Nuri tam bir abaza doblocu dayıydı ama ehliyeti yoktu doblo sürmek için. Zaten pek de umrunda değildi.

Jülide'nin iki tane arkadaşı vardı. Bunlar Arda ve Züleyha idi. Arda tam bir star boy*, zeki, yakışıklı, güçlü ve olmazsa olmaz kaslıydı. Züleyha ise tam köyden çıkmış gelmiş, eski akıl, çok bencil ve kendini bilmiş birisiydi. Aslında Arda ve Jülide arkadaş grubundan Züleyha'yı atmak istiyorlardı fakat Züleyha'nın arkadaş grubu dışında Bihter adında bir arkadaşı vardı ve Jülide ondan hoşlanıyordu.

Arda da sanatı severdi TV Girl, Mitski, Melanie Martinez dinlerdi ve en sevdiği tablolardan birisi olan "Sütçü Kız" tablosu telefonunun kilit ekranının arka planındaydı.

Züleyha, Demir adında bir çocuktan hoşlanıyordu fakat Demir onun varlığından bir haberdi.

Nuri'nin ise hiç arkadaşı yoktu, yalnızdı. Emo gibi takılan bir çocuktu ama emo eğildi. Arkadaş edinmeye çalışıyordu ama onun o kokuşmuş pis ağzı ve saçlarındaki yağ, kepek ve bitlerden dolayı kimse bu arkadaşlık teklifine yaklaşmıyordu. Kısacası, Nuri öz bakım nedir bilmezdi.

*:Çapkın olan erkeklere verilen lakap mesela bad boylar vardır ya onun gibi bu da star boy.

Evet biliyorum bölüm çok uzun oldu (!) ama bu sadece başlangıç sakin olun.:') Bu tatil içerisinde bitirip kurulmayı düşünüyorum. Yani evet böyle başlayan bir serinin bende bitmesini istemem ama yani ne yapalım canım benim bitireceğim bir gün bu seriyi;3

Ne demiş atalarımız: Azı karar çoğu zarar!!!

Evet, kesinlikle böyle dediler.




Tek Bakışta AşkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora