Prológus

12 2 0
                                    

Fanni:Fanni Nobles vagyok, egy átlagos lány Brazíliában, átlagos inkább felforgatott, Aurelia Nobles Nővére igen lehet hogy az az egy év nem sokat számít, de egy nap meg változtata az életem egyetlen egy üzenet. A Prematól jött, az ált az üzenetben gratulálok Fanni Nobles esélyt kaptál arra hogy versenyezhes a Prema csapattal. Sikítva futottam le a Húgomhoz hogy milyen üzenetet kaptam, gratulált ezzel az üzenettel el is indultunk Olaszországba, a Premahoz. Mikor oda értem szíves fogantatás várt engem, az arcomba nyomták a tejszínhabot, tudtam hogy csak viccelnek,ezért végül én is már fuladozva nevetem, mikor mondták hogy be mutatnak a csapat többi pilotájának kicsit meg ijedtem, mikor be léptem az ajtón a fiúk köszöntek egyet kivéve, azzal a kérdéssel fordultam a csapatfönökhöz, hogy ki az a fiú aki nem köszönt szerény személyemnek. -Mondta- Dino Beganovic, ő lesz a te csapattársad. *néztem értetlenül*. pár perc után meg szólalt, nem mondom hogy nem helyes fiúcska, de nem is roszz, nem mertem közeledni felé inkább csak le ültem és én is telefonoztam, mikor oda jött kérdezösködni kezdet,de előtte be mutatkozott. Dino Beganovic vagyok 19 éves bocsánat hogy az elején nem köszöntem, csak másra figyeltem és te ki vagy?.  Fanni Nobles vagyok 18éves és elvileg a csapattársad. kicsit furcsán nézet rám hogy egy lány csapattársa lett.  ezután újabb üzenetet kaptam, a legfőbb ellenségem volt Estelle, az üzenetben az ált,  szégyen hogy lány létedre ennyi fiú között vagy, és hogy Forma1-s pilota akarsz lenni, szégyen lesz ahogy a pályán fogsz menni. nem lepődtem meg, hisz nem érdekelt küldve neki két Like-ot. Ezek után meg kaptam a csapatpolot és az overált amin a 17-es szám díszeleg és a versenyautomon is, igen 17-es szám egyik legnagyobb példaképem Jules Bianchi. 2014 Suzuka életem legrosszabb percei voltak mikor láttam a Tv képernyőn a Red Flag-et, rá közelitettek a baleset helyszínére,  láttam hogy Jules volt az aki balesetezet, bele csapódott a traktorba, könnyekkel teli idő volt nekem. Egyszer csak kapcsolom be a Tv-t és azt hallom, Jules Bianchi elhunyt. Próbáltam el folytani a sírást,  de nem ment,  a könnyeim mint egy patak, úgy csordultak ki a szememből. Ki kapcsoltam a  Tv-t, és el mentem aludni, vagyis csak Próbáltam, de nem ment az keringete az agyam hogy hogy történhetett meg ez. Ettől a naptól kezdve meg ígérem magamnak hogy ezzel a számmal fogok versenyezni és a Pódium tetején állni a Francia zászlóval az ég felé mutatva. Nem gondoltam volna hogy ez ennyire meg fog engem viselni. De valahogy túl léptem rajta nagy nehezen de nagyjából még mindig bennem van ez az emlék, sírok ha a fanok, videót készítenek róla,  mert ilyenkor vissza gondolok a régi szép időkre. És arra mi lenne ha az a nap sosem történt volna meg és még mindig köztünk lenne. De tudom szinte érzem és biztos hogy köztünk van angyal ruhában. Fel keltem a földről, és ki mentem kicsit a friss levegőre. *de valaki utánam jött * Dino:Miért jöttél ki mi történt?-kérdezete engem ölelve-  Fanni:Semmi, csak, egy emlék. Dino: el mondom nekem, nem muszáj ha nem szeretnéd, csak segíteni szeretnék a bunkóságom után, érzékeny téma?. Fanni:Kicsit de meg próbálom el mondani. Fanni:Jules Bianchi Suzuka 2014 életem egyik legrosszabb perceit és pillanatát éltem, a tv előtt voltam és néztem a Forma1-t, egyik percben minden szép és jó,  másik percben a könnyeimmel küzködtem. Jules Bianchi, bele csapódott a traktorba, mikor rá közelitettek és meg láttam hirtelen, patakban folytak a könyeim, másnap ugyan ugy, le ültem a tv elé filmet nézni, de meg szakították rendkívüli hírek miatt, és mikor el hagyta a tv hangját ez, "Jules Bianchi elhunyt ", sírtam, egész este, és be lázasodtam, de nem érdekelt mert volt egy fontos célom, a 17-es számmal a Pódium tetején az ég felé mutatva a Francia zászlót.  Dino:Sajnálom, nagyon de próbálj erős maradni, itt van veled a szívedben a szívedben őrzöd a nevét, okés?. Fanni:Okés, köszönöm hogy meg hallgatál kicsit meg könyebült a lelkem. Dino:Nagyon szívesen, de gyere vissza vár a csapat. Fanni:Rendben megyek-fel keltem és el indultam befelé-, a idő hátralevő részét, a csapattal töltőtem.  Ennyi lenne az én kis történetem. Sziasztok!

Örök ellenség Where stories live. Discover now