4.fejezet

0 0 0
                                    

Oliver:Még simogatsz?. Fanni:Igen , persze Nyuszko. Oliver:Imádom mikor Nyuszkonak becézel az olyan cuki és aranyos. Fanni:és annyira cuki és annyira aranyos amennyire te vagy cuki és aranyos. Oliver:Ne akkar hogy cukiskodjak. Fanni:Miért, és ha akarom?. Oliver:Okés, kicsi picike édes drága szívecskéje, Olivernek nyuszkos babája, csókos szájú kiscicám. Fanni:Oliver, utcán vagyunk, és mindenki minket néz, és eléggé feltűnően. Oliver:Na de BBYKÉMMM!!. Fanni:-Te jó isten megint kit hoztál az életembe, elég a sok hülyéből-. Oliver:Na de menjünk vissza a Premahoz. *vissza mentetek a Premahoz *. Pedro:Egy kis feladat számotokra, Fanni és Dino, el kell menetek Magyarba pár papírért, repülővel méghozzá. Fanni:Na nem kizárt dolog én egy repülőn Dino Beganovic-csal, nem nem soha. Dino:Nanananana, nem is olyan rossz ötlet. Fanni: Adok én nem is olyan rossz ötletett. Dino:Csak képzeld el,Lady Pilóta, csak mi egy repülőn, magyar felé tartunk. Fanni: Nem képzelek el semmit, főleg veled nem. Dino: Nanana, ilyen lehetőség csak egyszer van. Fanni: Vagy hat helyel előtted fogok ülni. Oliver: Én addig mit csináljak?. Pedro: Segítesz pakolni a kerekeket. Oliver:Persze Dinoka ott enyeleghet a barátnőmmel, még én kerekeket pakolgatok. Dino: Nyugi már Nyuszko, nem veszem el a barátnőd. Oliver:Nagyon ajánlom, mert ő csak az enyém. Dino: Jolvan már, csak egy papiért megyünk, nem egy éjszakás kalandra. Oliver:Arra csak velem jöhet. Dino: De nem te vetted el a szűzeségét. Oliver:Hanem?, ki?. Dino:itt áll előtted, vagyis én. Oliver:De, nem ejteted teherbe, úgyhogy ez a feladat rajtam áll. Fanni:Nem Nyuszko, majd később, és ne égesetek légyszíves. Oliver:Jó de akkor is!, én is menni akarok!. Pedro:Nem és kész maradsz!
Oliver:Jó maradok menjetek csak magyarba! *repülőgépen * Dino:FANNI HOLVAGY?HOLVAGY BABÁM?!BÚJJ ELŐ akarok ülni melléd. Fanni:Nem találhat meg, ahh baszki tüszentenem kell és köztudott akkorát tüszentek mint egy oroszlán aki ordít. *Fanni tüszentett * Dino:Megvagy!!-mondta,nagy hanggal Fannihoz csörtetve.-Olyan jól elbújtál már azt hittem,hogy elvesztél,na gyere ide Dinohoz! Fanni:Jaj nekem miért menjek oda Hmmm? Dino:Mert kellesz na gyere szépen. Fanni:Itt vagyok hova menjek még? Dino:Gyere üljünk le első osztályra szól a jegy és imádni fogod. Fanni:Megyek, huh azta mint egy luxus hotel ott a helyünk, jaj de jó ablaknál ülök akkor egy időre szia Dino zenét hallgatok játsz a telefonodon vagy tudom is én. Dino:Jolvan de ne felejtsd el hogy rajtad tartom mindenhol a szemem.
Fanni:Akkor inkább veled foglalkozok zenét hallgatni vissza felé is tudok. Dino:Rendben akkor én már kezdem is. *Dino nyúlkálni kezdett Fanni combja között* Fanni:Jó ott nyúlkálni igaz? Tetszik? De ha kell segítek hogy könnyebb legyen számodra. Dino:Mehetek én beljebb is ha gondolod mert ha észrevetted ezen az első osztályon csak te meg én vagyunk.
Fanni:Mehetsz amég ketten vagyunk nem zavar. Dino:Jolvan akkor figyelj kezdem. *Dino,felcsúsztatta Fanniba két újját és ingerelni kezdte* Fanni:Huhh mhhh de jól csinálod. Dino:Tudom figyelj megyek feljebb egyre egyre feljebb. Fanni:Okés nyugodtan bevallom jó veled kettesben lenni, de erről senkinek egy szót se. Dino:Shhh most csend megyek feljebb.
Fanni:Auhhh Dinoo..
Dino:Most gyorsítok de nagyon
Fanni:Okés... Dino kicsit lassabban..ez fáj..de közbe meg jó és élvezem
Dino:Még gyorsabb lesz addig még nem érzem hogy átázol
Fanni: Auhhhh...miért kell hogy átázak utána mit csinálsz?
Dino:Lenyalom a felesleget
Fanni:Áhh már közel vagy ahhoz hogy át ázzak. Dino:Nagyon mert most figyelj most tényleg a leggyorsabban fogom feljebb csúztatni és megy.
Fanni:Csináld három ujjal és nyomd feljebb viszont a mostani tempo maradhat . Dino:Már megy is viszont mostmár mehet be a dákóm is
Fanni :Először is van nálad? Másodszor kettőt egyszere hogy?
Dino:bízd rám most viszont nyalok egy kicsit. Fanni:Mhhhhmm ebbe is annyira jó vagy.Dino:Mindenbe is na viszont most megy be a dákom figyelj.
Fanni:Van nálad? Lejárt? Ha kilyukadt és teherbe esek vagy az miatt mert le járt én nem tudom hogy mit csinálok veled!. Dino:SHHH!Megy be most.
Fanni:A..u..hhh.. menjünk be a mosdóba. Dino:Jó gyere beviszlek ölbe közbe mozgatlak magamon.
Fanni:Gyorsíts...élvezem a helyzetet nagyon.Dino:Már gyorsítok is asszonyom. Fanni:Okés uram de a kérdésemre nem kaptam választ pici okés hogy van nálad, de nem járt le?Dino:Nem nem járt le és most utoljára annyira gyorsítok és felnyomom amennyire tudom. Fanni:Huhh okés életem legszebb pillanatát élem, én is segítek egy kicsit majd neked nehogy élmény nélkül menj haza.Dino:Mégis milyen élmény nélkül? Fanni:Majd meg látod de előre nem mondok semmit csak csináld a dolgod
Dino:Már csinálom is nekem nem kell kétszer mondani Lady Pilóta
Fanni:Ennyire tetszik a helyzet?
Dino:Nyögd a Nevem!Lady pilótám!
Fanni:Te fogod az enyém Kicsim!
Dino:Mégis miért mit fogsz csinálni?
*Fanni csókolgatni kezdte Dino nyakát*
Fanni:Ez elég indok picikém vagy még kell?
Dino:Szívd ki a nyakam!
Fanni:Estelle észre fogja venni és Oliver is
Dino:Egyrészt Oliver kit érdekel, másrészt Estelle mással fog foglalkozni úgyhogy észre se fogja venni.
*Fanni el kezdte ki szívni Dino nyakát *
Dino:Ne Ne ilyen durván, hogy tudod ilyen durván csókolgatni és ki szívni?
Fanni:Azt titok most pedig csend csináld amit csinálnod kell.
Dino:Jó de akkor folytasd te is amit el kezdtél.
Fanni:Folytatni fogom...nyugi ezzen ne aggódj.

*Vége*

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Örök ellenség Where stories live. Discover now