Geçen gün arkadaşla yemeye gittik bi esnaf lokantasıydı.Bende çok severim esnaf lokantalarını neyse işte buranın eti çok meşhur kanka adam çok güzel yapıyor dedi.Bende hadi yiyelim dedim ucuzdu da bi porsiyon 110 tl falandı.Neyse işte biraz bekledikten sonra yemek geldi bi tadına baktım.Yemeğin tadı değişikti ama aşırı lezzetli bi etti.Dedim bu acaba hangi et.Koyun değildi eminim dana falandır herhalde neyse işte biz yemeğimizi yerken dükkana bi kadın geldi.22-25 yaşlarında bişiydi sanırım.Burada çalışıyormuş arkaya geçti.Bazı konuşmalar duydum tam anlamadım dediklerini yemeği bitirdik işte hesabı falan ödeyip çıktık dükkandan.Yolda geçerken bi aile gördük kadın ağlıyordu sanırım oğlu kaybolmuş .Ordakilere sorduğumuzda çok bişi demediler.Bizde dedik sanırım bi yakını öldü başı sağolsun.Yolları ayırdığımızda yerde bi gazete gördüm.Genelde yerden gördüğüm şeyleri almam ama haber dikkatimi çekmişti.Gazetede;
Flaş haber;
14 YAŞINDA BİR ÇOCUK KAYBOLDUİstanbul da 14 yaşındaki Murat Vural okulunun dan çıktıktan sonra ortalıktan kayboldu.3 gündür kayıp olan Murat'ı ekiplerin aramasına rağmen bulunamadı.Acılı aile çocuğunu bulana 1 milyon vereceğini söyledi herkes kayıp Murat'ı aramak için seferber oldu.Araştırmalar sürüyor..
Şok olmuştum ama aileye dua etmekten başka şansım da yoktu umarım tez zamanda bulurlar çocuğu.Sonra aklıma o lokanta geldi çünkü oranın sahibi biraz değişik daranıyordu.Kötü bir şeyler olduğunu sezmiştim ama ne olduğu hakkında anlam verememiştim.Yolda yürürken yanımızdan bir araba geçti içinde bir çocuk vardı bize bakan.Tenha bir yere gidiyorlardı sanırım çünkü gittikleri yol tenha yerlere çıkıyordu.Arkadaşım iyice tedirgin olmuştu hızlı hızlı eve gitmeye başladık.Ama sanki biri bizi takip ediyormuş gibi hissediyordum ayrıca arkama baktığımda ise kimse yoktu ben öyle hissetmiştim sanırım.Apar topar içeri girdik arkadaşım her yeri kitledi.Kafa dağıtmaya ihtiyacımız vardı televizyonu açtık haberlerde bir kayıp ilanı daha vardı.Ve aracın plakası yolda giderken gördüğümüz plaka idi.O zaman şüphelenmek de haklıydık.Çocuğu son anda kurtarmışlar,kurtarmasalardı çocuk ölmüştü.Çocuğu kaçıran şoförü ve iki kişiyi daha tutuklamışlardı.Ve o iki kişinin gittiğimiz lokantanın sahibi ve oraya gelen kadın olduğunu öğrendik.Meğerse o yediğimiz et insan eti imiş.Arkadaşımın korkudan yüzü bembeyaz oldu o sırada kapı çaldı.Yastığın altından silahı aldım ve kapıya doğru yöneldim.Gelen polisler imiş.İfade için karakola aldılar.Başımızdan geçen bütün olayları anlattık orayı mühürlediler.Ve bir daha asla bilmediğim yerden yemek yemedim.