"Taehyung odama kahve getir. Her zamankinden olsun. ""Peki Efendim. "
Taehyung toz alma işini bir kenara bırakıp kahve yapmak için zemin kattaki mutfağa indi.
Bu sırada Jungkook güzel hizmetçisinin ağız sulandırıcı vücudunu izlemişti.
Taehyung Jungkook'un gözde çalışanıydı. Bunun kendisi de farkındaydı.Taehyung kahveyi yaptıktan sonra Jungkook'a özel olan kahve kupalarının birine doldurdu. Ardından hizmetçi elbisesinin eteklerini düzeltip mutfaktan çıktı.
Merdivenlerden çıkıp zaman kaybetmek yerine malikanenin içinde bulunan asansöre binip 3. katı tuşlayıp beklemeye başladı. 3. Kata ulaştığında asansör kabininden çıkmadan önce içerideki aynadan kendisine baktı. Dudak uçuklatıcı bir güzelliği vardı genç oğlanın. 25 yaşındaydı ve 5 yıldır bu malikanede Jeon'un hizmetçiliğini yapıyordu.
Uzun koridordan elinde siyah kahve kupasıyda dikkatle yürüyordu. O yürürken dizleri üstünde biten siyah beyaz hizmetçi elbisesinin eteği uçuşuyordu. Çalışma odasının kapısının önüne geldiğinde kahve kupasını tek eline devredip boşta kalan elini yumruk yaptı ve kapıyı 3 kere tıklattı.
"Gel! "
Kapının ardından gelen komutla kapının kolunu yavaşça indirdi. İçeri girdi ve kapıyı arkasından kapattıktan sonra elinde kahve olduğu için fazla eğilemese de eğilebildiği kadar eğilip saygıyla selamladı Jeon'u. Çalışma masasının önüne ilerleyip masanın bir iki adım gerisinde durdu.
"Kahveniz Efendim. "
Kupayı masaya bırakıp geri çekildi. Bu sırada da Jungkook kupayı eline almış ve bir yudum almıştı bitter çikolata aromalı az şekerli filtre kahvesinden.
"Ellerine sağlık ve teşekkürler. "
"Ne demek Efendim. Size hizmet etmek benim için büyük bir onurdur "
Jungkook duyduklarından tatmin olmuş ve başını sallamıştı. Daha sonra Taehyung'un eteğinin açık bıraktığı bacaklarında göz gezdirmişti.
Ardından gözleri Taehyung'un gözlerine geri tırmanmıştı."Omuzlarıma ve boynuma masaj yapmanı istesem? "
Taehyung'un dudakları duydukları ile yukarı kıvrılmıştı. Neredeyse tüm çalışanlarına sert davranan ve tersleyen adam sadece ona kibar davranıyordu. Ve bu Taehyung'un gururunu okşamıyor değildi.
"Tabii ki Efendim. "
Hızlıca ayaklanmış ve Jeon'un arkasına geçmişti. Yumuşacık ve güzel ellerini önündeki bedenin yapılı geniş ve sert omuzlarına yerleştirdi.
Jungkook Taehyung'un yanına gelmesi ile burnuna dolan şeftali kokusu ile mest olmuştu. Gerçi alışıktı bu kokuya. Çoğu zaman O'na yakın davranıyordu. Hatta bir kaç kere patron-çalışan ilişkisini aşacak yakınlıklarda da bulunmuşlardı. Sevgili gibiydiler ama değil gibilerdi de.
Fakat kesin olan birşey varsa o da ikisinin de birbirlerinden etkilendikleriydi.Jungkook masajın yeterli olduğunu belirttiğinde Taehyung uzaklaşacaktı ki Jungkook tarafından tutulan ve çekilen beli yüzünden bodoslama Jungkook'un kucağına düşmüştü. Jungkook dövmeli eliyle genç oğlanın belinden, diğer eliyle de bacaklarından tutuyordu.
"Teşekkür almadan nereye gidiyorsun güzelim. "
Taehyung ellerini karşısındaki koca oğlanın boynuna sarmıştı düşmenin etkisiyle.
"Efendim siz masajın yeterli olduğunu söyleyince... "
Jungkook kucağındaki utanıp kızaran güzele kıkırdamış ve burnuna öpücük kondurmuştu.
"Bundan sonra sana gidebileceğini söylemeden bir yere gitmek yok anlaşıldı mı? "
Taehyung başını sallayarak onaylamıştı.
"Güzel..."
Jungkook Taehyung'un ilk önce yanağına sonra boynuna daha sonra da dudaklarının kenarına derin buseler kondurmuştu. Ardından küçüğünü tuttuğu ellerini gevşetmişti.
"Teşekküler. Gidebilirsin ufaklık. "
Taehyung yavaşça oturduğu rahat kucaktan kalkmıştı. Sonrasında Jungkook'u şaşırtacak o şeyi yapmış, dudaklarına sesi bir öpücük kondurup kaçarcasına koşarak odadan çıkmıştı...
...
Kim Taehyung
25 yaşında 5 yıldır Jungkook'un hizmetçisi.Jeon Jungkook
30 yaşında yaklaşık 10 yıldır ünlü bir iş adamı aynı zamanda mafya....
Yeni bir kurgu ile sizlerleyimmm!
Umarım beğenirsiniz.
Sonraki bölümlerde görüşmek üzere
BAYBAYYY!
Ve sizi seviyorum ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia's Servant
FanfictionÜnlü iş adamı Jeon Jungkook aynı zamanda kirli işlerle uğraşan bir mafyaydı. Jeon'un tek kırmızı çizgisi, oldukça ilgisini çeken biricik hizmetçisi Kim Taehyung'du. Semekook Uketae