Jungkook, yatağında siyah çarşaflar üstünde esmer teniyle göz kamaştıran bebeğinin kızarmış dudaklarına kendi dudaklarını sertçe bastırmıştı.
Geri çekildiğinde dudaklarının yeni hedefi güzelinin mis kokan boynuydu.İlk olarak sert öpücükler kondurmaya başlamıştı. Sert öpücükleri dakikalar sonra sert dil darbelerine ve ısırıklara dönüşmüştü. Jungkook Taehyung'un boynunu büyük bir iştahla yerken Taehyung ise tırnaklarını Jungkook'un ensesine omuzlarına ve sırtına geçiriyordu. Küçük olan aldığı zevk yüzünden gözlerini bile açamıyordu.
İlk kez yapmıyorlardı fakat ikisi de her seferinde ilkkez yapıyormuş gibi zevk alıyorlardı.Jungkook'un hamleleri yavaşça esmerinin köprücük kemiklerine ve göğsüne doğru ilerliyordu. Taehyung'un ise yapabildiği tek şey üstündeki bedenin omuzlarına tırnaklarını geçirmekti.
Taehyung bacaklarının arasındaki soğuk eli hissetmiş ve sevgilisi için bacaklarını aralamıştı. Jungkook ise yüzük ve orta parmağını ıslatması için Taehyung'un dudaklarına yaklaştırmıştı.
Taehyung dudaklarına değen parmakları ağzına alıp ıslatmaya başlamıştı. Ağzındaki ince uzun ve dövmeli parmakları ıslatmak için dilini etrafında gezdiriyor ve git gel yapıyodu.Jungkook daha fazla beklememek için parmaklarını sevgilisinin ağzından çıkarmış ve tüm vücuduna sürterek bacakları arasına kadar getirmişti.
Taehyung girişinde hissettiği parmaklara kendini iterek birazını içine almıştı. Jungkook ise bebeğinin bu sabırsızlığına kısıkça inleyerek karşılık vermiş ve iki parmağının tamamını içine göndermişti.
Taehyung aldığı zevk ile Jungkook'un omzuna dişlerini geçirmişti. Jungkook bir süre bebeğinin alışmasını beklemiş ve ardından parmaklarını hızlandırmıştı.
İyice genişlettiğinden emin olduğunda dizleri üstünde doğrulup parmaklarını ıslak bir sesle bebeğinin içinden çıkarmıştı. Çıkardığı parmaklarını kendi ağzına almış diğer eliyle de penisini çekmeye başlamıştı. Gözleri ise kendisine boncuk boncuk bakan gözlerdeydi.Taehyung sevgilisinin içine girmesini beklerken dişleriyle alt dudağına işkence yapıyordu. Heyecandan mı yoksa hissettiği zevkten mi bilinmez hızlı hızlı nefes alıyordu.
Sonunda beklediği an gelmişti.
Jungkook dizlerinin üstünde otururken bebeğini uyluklarının üstüne çekmişti. Beli ağrımasın diye de aldığı yastığı esmer ve ince belin altına yerleştirmişti.
Kendini konumlayıp penisini bebeğinin içine göndermişti yavaşça. Sıcak ve dar duvarları penisini adeta içine çekiyordu.
İkiside derince inlediğinde Jungkook yavaş yavaş hareket etmeye başlamıştı.
İki eliyle miniğinin belini kavramış, miniği ise onun kollarını tutarak destek alıyordu.Taehyung içinde hissettiği büyük penis ile sesinin yüksek çıkmasını umursamadan bağırarak inliyordu. Bulundukları pozisyon onu en derinlerinde hissetmesini sağlıyordu.
Jungkook ise kendisini sarıp sarmalayan sıcaklık ile boğuk sesiyle inliyordu. Hem ellerinin altındaki beli kendine çekerek hemde belini uyluklarındaki dolgun kalçalara iterek git gel yapıyordu.
"Ahh daha hızlı Kookk"
Jungkook bebeğinin isteğiyle hızını arttırıp kendini daha derinlere saplamaya başladığında Taehyung'un beli arkaya doğru kıvrık olduğu içi karnındaki penisinin şişliğini görebiliyordu. Bunu bebeğinin de hissetmesini istiyordu.
Kollarını sıkmakta olan Taehyung'un bir elini kavrayıp kendi karnının üstüne koymasını sağlamıştı.
Taehyung elinin altında hareket etmekte olan penisi hissedince daha sesli bir şekilde inlemişti. Elini çekip kendisini becermekte olan bedenin koluna geri bırakmıştı. Jungkook bebeğinin belindeki elini çekip penisi yüzünden şişen karnına koymuş ve biraz bastırmıştı. Bu hamlesi ile Taehyung onu en derinlerinde hissetmiş ve tabiri caizse çığlık atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia's Servant
FanficÜnlü iş adamı Jeon Jungkook aynı zamanda kirli işlerle uğraşan bir mafyaydı. Jeon'un tek kırmızı çizgisi, oldukça ilgisini çeken biricik hizmetçisi Kim Taehyung'du. Semekook Uketae