HASTANELİK OLAY-10

51 6 6
                                    

İyi okumalar...

Aylin'in söylemesiyle kalbim duracaktı resmen Leyla uyanmış ve birazdan normal odaya alınacakmış. Ben bunu duyunca hemen arabaya atlayıp hastaneye gittim.

Biraz bekledikten sonra doktor geldi ve dedi ki "İçeriye sadece 1 kişi girebilir ve hastamızı yormadan 10 dakika durabilirsiniz. Ben hemen atıldım " Durumu nasıl iyi olucak mı peki?" Doktor " Size detaylı bilgiyi sonra söylerim iyi günler dilerim." Aylin bana öncelik verdi " Nasıl olsa sen buldun arkadaşımı sen geç."

Dedi teşekkür ederek Leyla'nın odasına girdim hemen yanına giderek:
A:
"İyi misin ağrın falan var mı?"
L:
" Yok ben iyiyim ağrım az çok var."
A:
" E o kadar olacak tabi."
L:
" Tabi."
A:
" Şimdi polisler ifadeni almaya gelcek iyi değilsen sokturtmam içeri."
L:
" Ben... Ben hazırım herşeyi anlatabilirim."
Kafamla onayladım. Kısa bir süre sonra polisler içeri geldi " ifade almaya gelmiştik beyfendi sizi dışarı alabilir miyiz?"

Kafamla onayladım ve dışarı çıktım. O Atlas denen adamı öldürmekten beter edecektim. Ama şimdi güzelimle ilgilenmem gerekiyordu.

LEYLA 'DAN DEVAM
Polisler içeri girip ifademi almak istediler
P:
"Kendinizi iyi hissediyorsanız anlatabilirsiniz."
Olayı anlatıcaktım ama korkuyordum. Çünkü tutulduğum yerde Atlas kulağıma bir şey fısıldamıştı "Eğer bir şekilde kaçarsın ve bizi ispiyonlarsan sevdiklerine olacaklardan ben sorumlu değilim!"

L:
"Ben... Benim bir arkadaşım vardı garip gözüküyordu bayağı onu takip etme kararı aldım. Sonra ormanda bir kulübeye vardı oraya girmiştim sonra birden bayılmışım.

Açtığımda t...tektim sonra ben ayılmadan biri yanımda birşey yemişti sonra bir bıçak gördüm sandalyeyle yanına yaklaştım ve ipleri kestim sonrasın siz biliyorsunuz."
P:
"Arkadaşınızın ismi neydi?"
L:
"G.. Gonca"
P:
"Peki arkadaşınızı tekrar gördünüz mü?"
Gonca'nın vurulduğu aklıma geldi bir kötü olmuştum
L:
" Y...yok görmedim"
P:
" Arkadaşınızın soy adını biliyor musunuz?"
L:
"Hatırlamıyorum."
P:
" Bize bu kadar bilgi yeter bu kağıdı imzalayın. "
L:
" İmzaladım"
P:
"İyi günler"
L:
"İyi günler"
Sonra bir hemşire geldi yürüyüşe çıkacakmışız beş adım attıktan sonra gözüm kararmıştı...

~Mafyanın Güzeli~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin