CENAZE-2

136 11 13
                                    

İyi okumalar dilerim...

LEYLA'DAN DEVAM
Sabah olmuştu. Cenazedeyim Aylin bir koluma girmişti Beren diyer koluma aklıma. Hep aynı gördüğüm şey annemle babamın öyle yerde yatışı geliyordu. Kötü olmuştum. Babam sadece bana değil herkese kötü davranıyordu hiçbir yakınları bile cenazesine gelmemişti. Annemin birazda olsa yakınları gelmişti.

Ben ise okul arkadaşlarımı çağırmıştım. Aylin Beren zaten yanımdaydı. Beren'in sengilisi Serdar,Bora (Ateş'in kardeşi) ve Ateş... Üzüntüden fazla farkedemez olsamda Ateş'in gözleri hep bana bakıyordu...

5 gün sonra:
Annemle babamın ölümünden 5 gün geçmişti. Evimin salonuna inemiyordum korkuyordum.

Sonra yine tek başıma ağlarken birden kapı çaldı. Yemek getiren komşulardır diye kapıyı açtım bir baktım ki ev sahibi babam kirayı ödememek için ne gerekiyorsa yapardı adam artık banada dayanamamıştı benide atmıştı evden mecburen Aylin'lerin evine gitmek zorunda kalmıştım...

ATEŞ'TEN DEVAM
Bir kaç adamın fişini kesmiştim. Sonra üstümü giymiştim ve telefon çalınca "kim bu s!rtük" diye baktım halbuki canımdan çok sevdiğim Leyla'm arıyordu hemen telefonu açtım
Ateş:
-"Efendim" dedim
Leyla
-"...."
Endişenelir şekilde
-"Leyla iyi misin?"
Leyla
-(Ağlıyor)
Ateş bağırır bir şekilde
-" Leyla cevap ver bana!!"
Leyla ( sesi titrer bir şekilde)
-"Aa..nem Bb..abam öldü uzun hikaye sonra anlatırım yarın cenazeye gee..lirsin değil mi?"
Ateş (şaşkın bir şekilde)
-"Ge..lirimde ama nasıl ol- "
Leyla
-"Uzun hikaye ssonra anlatırım."
Diyip telefonu hemen kapattı.

Şaşkındım tekrar aradım ama açmadı. Sonra sabah olmuştu cenaze'ye gitmiştim. Leyla'nın bir koluna Aylin diğer koluna Beren girmişti. Leyla'nın gözleri kan çanağına dönmüştü kıyamam nasılda ağlamıştı. Acaba ne oldu diye bir adam gönderdim herşeyi öğrensin diye o sırada adam aradı her şeyi öğrenmiştim.

Şoka girmiştim hemen gidip Leyla'ya sarılmak istiyordum ama yapamazdım. Cenazede gözümü bir saniye bile ayırmadım. Aradan 5 gün geçmişti Leyla'nın cenazeden sonra peşine adam diktirmiştim. Kendisine zarar verir diye endişeleniyordum. Ama sonradan ev sahibinin güzelimi evden atmştı korumaya bağırarak "Çabuk o p!çi bana getir!" dedim. Leyla' mı evden atmak ne demekmiş gösterecektim ona...

~Mafyanın Güzeli~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin