42 5 14
                                    


Starboy

Hava yanıyordu. İnsanlar ellerinde yelpazeleri ile kendini serinletme umuduyla bilekleri acısa bile hızla o bambu parçalarını sallıyorlardı.

Heterokromi gözlü oğlan ise çok umursuyor gibi değildi. Her zaman giyindigi gibi siyah dar body in üstüne kalın ve siyah beyaz çizgili ceketini giymişti. Beyaz maskesini  ve siyah sapkasini takmış. Beyaz JBL kulaklığı ile müzik dinleyerek amaçsızca yürüyordu.

Aslında bakarsanız amaçsız değildi.
Arkadaşları ile buluşacak ve yaz tatili için plan yapacaklardı.

Kim nere gidiyor?

Aynı yere giden varmı?

Kim Tokyoda kalacak?

Beraber mi gitsek?

Biftek mi yapsak!

Gibi şeyler diyeceklerini bu siyah saçlı oğlan tahmin ediyordu. Umurumda değildi. Tek isteği sakin bir yaz geçirmek, belki Sanemi ile vakit öldürmekti.

Kavurucu Güneşin turuncumsu ve sarımsı renkleri bulutları boyanmıştı. Bu hava tamda sonbahara uyuyordu. Yerdeki kuru ve kahverengi yaprakların ayakalarin altında ezilme hışırtısı ve bu sulu boya ile boyanmış gibi görünen hava cidden tam bir klasik Amerikan filmi. Tam şu anda karşısına köşe dönemecinden tatlı bir kız çıkıp çarpsa. Hiç şaşırmam.

"...!?"

Oglan tam o anda köşede dönecekken bir şeye çarptı....birisi....olabilir mi!

"hah...İguro."

Ai sinirle iç çekti ve yerden ona baktı. Sınıf ve sıra arkadaşı. Başının belası beyaz saçlı bir kız.

"Dikkatli ol...aptal...iyi misin bari?"

Onu kaldırmak için elini uzattı.

"Turp gibiyim!"

Ai eli ile "ok" anlamına gelen şekilde baş parmağını kaldırıp digerleini büktü

"Ne diyon be"

İguro oma bir tokat yapıştırdı ve Aı yerde gülerken onun elinden tutup kalktı

İguro kızlardan nefret ederdi...annesi ve ablaları sağolsun...ama Ai ile cidden iyi geçiniyordu...tabi...sürekli birbiri ile uğraşıp dalga geçmek, dövüşmek,bazen flörtlesmek veyahut tanımadıkları akrabalarına bile sövmek cidden iyi geçinmek ise.

"Nere gidiyon lan bücür"

Kız onun kafasına hafifçe vurdu. İguro sinirle Bakti.

"boyum 1.62. senden 2 santim uzunum!"

Kız ona tepeden baktı...kız 2 santim daha kısa olsada...daha uzun ve yapılı görünüyordu. Siyah gözlükleri yüzünden kızdı mı yoksa başka birşey mi diyecek anlaşılmıyordu.

İki "arkadaş" bir süre aymi yolda yürüyecekleri için biraz sohbet ettiler.

Okul
Ödevler
Bu akşam CoD oynayalım mı?
Şu herif nede çirkin!
Akşam ne yiyeceksin?

Bir süre sohbet edip yol ayrımına gelince Ai onun kafasına bir tane vurdu ve gülerek uzaklaştı.

'pislik.'

İguro iç çekti ve hafifçe sırıttı.


.
.
.

Arkadaşları ile buluşmaya her zamanki kafeye gideceklerdi.
Muhtemelen en erken Kyoujuro geldi ve geç kalan İguro idi.

Ve cidden de öyle oldu.

Uzui,Kyoujuro,Gyoumei ve Sanemi gelmiş onu bekliyordu. Gurupta bir oğlan daha vardı. Ama hiçbir zaman onlarla gezmiyordu. Zaten davet eden yoktu.

"Sonunda be! Obanai!"

Uzun boylu ve beyaz saçlı olan Uzui iç çekti ve garip bir kaç el hareketi yaptı...egoist aptal.

"Hosngeldin! İguro!"

Kyoujuro ise gine pozitif bir karşılama yapti.

"Merhabalar."

Ve...dev givi uzun ve iri olan Gyoumei selam verdi ve bileziklerini düzeltti.

"Sonunda!"

Sanemi ise sinirle Bakti. Onun yani boştu. Muhtemelen ona tutmuştu. Onun yanına geçti ve oturdu.

"Pardooon..."

Bıkkın şekilde selam verdikten sonra konuşmaya hiç beklemeden başladılar ve içecek sipariş ettiler....

Herşey güzeldi. Sıcak hava hariç elbet. Ve Uzui nin bağırması. Ve Kyoujuro'nun biraz yüksek sesle konuşması. Sanemi'nin her fırsatta İguro'nun kafasına bir tane patlatmasi ve Gyoumei'nin uzun olması dışında!


Help. Aşırı StarBoycuyum şuan..bana StarBoy lazım....

İ shouldn't cry.
But i love it.
StarBoy...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

【My Dear Best Friend】 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin