Jisung: lise son sınıfa gidiyordum,yani 18 yaşındaydım. Okula ilk geldiğim günden itibaren birine aşık olmuştum,napabilirim kalp böyle. Diye düşünerek okulun 2. gününe biyoloji dersiyle başladık, okulda şuanlık pek tanıdığım yoktu. Dersin çoğunda kafamı sıraya koyarak , Minho'yu izliyordum.
Söylemeyi unuttum Biyoloji hocamız,bir proje için bizi grup yaptı. Sevinçle ders zilinin çalmasını bekliyordum
tam 30 dakika sonra zil çaldı. Kafamı sıradan kaldırarak ona gülümseyerek baktım. Daha sonra önündeki defter kitapları çantama koydum,herkes sınıftan çıktıktan sonra bende çıktım. Okulun dışına çıkacakken Minho bana seslendi,arkamı dönüp ona baktım. Kravatı bozulmuştu Ahh tanrım, bir gün okuldan atılacak!"Merhaba"
"Merhaba?"
"Hoca bizi ikili grup yaptı ya, işte bugün evine gelsem olur mu?"
"Tabiki."
Kabul ettikten sonra yavaşça Minho'ya yaklaştım,o ise birşey yapmadan ne yapacağıma bakıyordu. Ellerini kravatına atıp kendime çektim,biraz şaşırmıştı onun bu haline güldüm. Kravatını düzeltip konuştum:
"Çatma kaşlarını iz kalacak"
"Gidiyorum ben ya hıh"
O az önce bana trip mi attı? Hemde çoçuk gibi ahh! O gittikten sonra yavaş yavaş eve doğru yürümeye başlamıştım, eve vardığımda hızlı bir şekilde duş aldım. Daha sonra yüz bakımımı yaptım,dudağıma parlatıcı sürdüm. Sonunda kıyafet seçme faslına gelmiştik,dolabı açtım. Sonunda kısa ama güzel gözüken bir şort ve onun üzerine beyaz uzun ama şortu geçmeyen bir tişört giydim. Çok güzel olmuştum diye düşünürken , telefondan bildirim geldi.
552*******
Evinin adresini atsana.Numaramı bile bulmuşsun
Adresimimi bulamadın?Yakışıklım
Onuda bulurdum da neyse
At sen işte yaSincabım
Ay tamam be amma ne yalvardın al
konum📍
(💗)Yakışıklım bu mesaja 💗 koydu
🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️
Ben onun kalp koymasına hem şaşırıp hem sevinirken,20 dakika sonra zil çaldı. Hemen koşup kapıyı açtım,dur bayılmıcam. Ya bizdede kalp var ya hani yaşıyorum ya ben Minho! Altına deri bir paltolon üzerine siyah bir tişört, tişörtün üzerinede deri bir ceket giymişti. O mükemmeldi kim ne derse desin, mükemmeldi."Beni yeme işin bittiyse girebilir miyim?"
"Ah evet ne Ne alakaa yaaa!!"
"Mızmızlanma da gir hadiii!"
"Kendi evime gir deniliyorum neysee"
"Hiç uğraşamayacağım ben al şu tatlıları,benim notlarım var ordan bakar yaparız bişiler."
"Pekâlâ teşekkürler tatlı için!"
Bağırmama karşı küçük bir gülümseme bırakmıştı,tatlış şey seni! Tatlıları tabaklara koymuştum,daha yeni fark ediyordum o cheesecake mi almış?! Oturma odasına gelip tatlıları bir kenara bıraktım, hemen gelip kucağına atladım. O ise bir süre bana şaşkınlıkla bakmış,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Ölümümü Hediye Ettim
FanfictionOna Çok aşık Olmuştum, Ve sevgili olmuştuk yapamadık başaramadık mutlu olucağız zannettik ama olmadı başaramadık...