8.bölüm?Neden?

24 5 26
                                    

Hatırlatma//Bu jisung'un bileziği,buralar da biyer de olmalı.Ama bulamadım.

___________________
Hatırlatma bitti
___________________
Minho'dan//

Jisung'un bileziği burdaydı,ama kendisi yoktu.İyice endişelenmiştim,ama bir şey gelmiyordu elimden.En sonunda aklıma bir arkadaşım geldi,onun sayesinde Jisung'u bulabirdim.
Hemen mesaj yazdım;

Minho: King woo ,hemen yardıma ihtiyacım var.

King woo: Nasıl bir yardım?Birinin yerinimi bulmak istiyorsun?

Minho: Tamda üzerine bastın,evet Jisung hani benim sevgilim olan. O kayıp,onu bulamıyorum.

King woo: Tamam şimdi bana onunla ilgili bilgileri ver,(burda işte gerekli bilgileri söylüyor Minho oraya girmicem.)

Minho: Tamam.

Yazardan//
Minho King woo'ya gerekli bilgileri verdikten sonra,King woo incelemeli ve ciddi bir şekilde Jisung'u bulmaya çalışıyordu.Minho jisung'a bir şey olmasından çok korkuyordu,ona bir şey olursa o çökerdi.Aklında bu düşünceler vardı,daha sonra beklenmedik anda King woo aradı.


Minho: King woo noldu?buldun mu?

King woo: Evet buldum,Jisung kaçırılmış.

Minho: Ne?! Biliyordum başına birşey geleceğini!..Nasıldır acaba bebeğim şimdi?!

King woo: Tamam Minho sakin ol adresini sana atıyorum,sakın oraya yanlız gitme.Etraf adamlarla sarılı.

Minho: Teşekkürler, King woo.Merak etme, bizimkileri alacağım.

Yazardan//
Minho telefonu kapattıktan sonra,hemen bangchan,Felix, Hyun-jin ve changbin'i aradı. Olayları anlattı,bangchan Minho'yu onaylayıp geleceklerini söyledi Minho hala Jisung için çok endişeliydi.

Jisung'tan//
Bana vurduktan bir kaç saat sonra,geri geldi.Elinde kemere benzer bir şey vardı,beni adamlarına bağlatıp üzerimi çıkarttı.

Jisung: Ne yaptığını sanıyorsun? Onunla vurmayacaksın dimi?

Yeo-jin: Hahah tabiki vurucam, sonra ne yapıcam biliyormusun? Vurduğum yerlere bir karışım dökeceğim,acıdan kıvranışını izlicem hahhahaha.

Jisung: Anladım,ne yaparsan yap bilki Minho'dan asla vaz geçmeyeceğim!

Diye bağırdım oda bana vurmaya başladı,sırtım kanlarla dolana kadar vurdu.Daha sonra o karışımı getirdi,canım çok acıyor ve titriyordum.Birden vurduğu yere o karışımdan vurmaya başladı, Ne bok yiyordu bu? Canım çok yanıyordu dediği gibi yerde,kıvranıyordum."Ahh tanrım" diye bağırmıştım.Sonra Yeo-jin çıkıp gitti,hala yerde kıvranıyordum.


                                                                 
                             
Ballarım,uzun zamandır bu fic'ime zaman ayırmadığımı fark ettim,ve biraz yazmaya başladım .Evet az kısa oldu ama gece yazdığımdan bugün de devam ettim ve anneme yardım da etmem gerekiyor iyi sabahlar💝💝💝💝💝💝💝💝💝

Sana Ölümümü Hediye Ettim  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin